Amerikiečių koncernas skelbia, kad naujuosius ratus pagamino vieni jų tiekėjų, „Carbon Revolution“. Pažymima, kad nauja pluošto ir dervos formavimo technologija suteikė dizaineriams galimybę įmantresnio stiliaus ratlankio stipinus.
Ratlankiai bus dengiami matiniais dažais arba dengiami skaidraus lako sluoksniais. Pastaruoju atveju aiškiai bus matoma anglies pluošto kompozicinės medžiagos tekstūra.
Jų išvaizda visiškai atitiks anglies pluošto tekstūrą ant „Ford GT“ slenksčių, priekinio buferio su aptaku ir difuzoriaus.
Lyginant su tradiciniais lengvųjų lydinių ratlankiais anglies pluošto ratai yra lengvesni. Tai reiškia, kad šiek tiek sumažėja ne tik bendra automobilio masė, bet ir neamortizuotas svoris bei sukimosi inercija.
Skirtumas galbūt nebus itin didelis, tačiau tokie ratai turėtų pagerinti įsibėgėjimo, stabdymo charakteristiką ir palengvinti automobilio valdymą.
Standartiniai 20 colių „Ford GT“ ratlankiai yra pagaminti iš aliuminio lydinių. Už papildomą mokestį siūlomi tokio pat dydžio anglies pluošto ratai yra standesni.
Kiekvienas toks ratlankis taip pat yra beveik 1 kg lengvesni už aliumininį, o tai gamintojo teigimu, leidžia 25 proc. sumažinti sukimosi inerciją.
Mažesnis ratlankių svoris taip pat palengvina pakabos darbą – ratai tolygiau išlaiko kontaktą su kelio paviršiumi.
Kiek teks mokėti už tokius šiuolaikiškus ratlankius „Ford“ atstovai kol kas nutyli.