O iki tol visi konkurso „Lietuvos komercinis automobilis 2016“ dešimt dalyvių bus demonstruojami „Litexpo“ rūmuose vyksiančių „Transbaltica“, „Mechanika“ ir „Balttechnika“ specializuotų parodų atskirajame paviljone, kuriuos įdėmiau apžiūrėti galės visi parodų lankytojai.
Pirmieji su naujausiais komercinės paskirties automobiliais susipažino konkurso vertinimo komisijos nariai, kurios sudėtyje – tiek autoritetingi transporto specialistai, tiek žurnalistai.
Kadangi renkant geriausiąjį komercinį automobilį ypatingą svarbą įgyja tokie kriterijai, kaip laikas, per kurį nauja transporto priemonė atsipirks, išlaikymo kaštai, serviso atstovų gebėjimai pateikti sugedusiam automobiliui reikiamą detalę ir daugybė kitų faktorių, žiuri nepakanka vien įdėmiau apžiūrėti automobilį ar pusdienį praleisti prie jo vairo.
„Tenka ilgokai pasėdėti prie darbo stalo skaičiuojant ne tik jo išlaikymo, atsiperkamumo ar ridos kaštus“, – sakė vertinimo komisijos narys, interneto portalo cargonews.lt atstovas Renaldas Gabartas.
Komisijos nariai konkursui „Lietuvos komercinis automobilis 2016“ pristatytus automobilius kitą savaitę testuos kelyje, o šią jie dirbo sandėliuose, į kuriuos pakvietė komisijos narys, Lietuvos logistikos asociacijos prezidentas, UAB „Ad Rem Transport“ direktorius Antanas Šimelis.
Žiuri nariai ne tik patys išbandė komercinių automobilių talpumą, bet ir pakrovimo bei iškrovimo patogumą, gamintojų deklaruojamą talpą lygino su realiąja.
Koks iš dešimties konkursui pateiktų komercinių automobilių šiame teste pasirodė geriausiai, atskleisti vertinimo komisijos nariams draudžia renginio nuostatai.
Visų vertybių ir pranašumų visuma lems konkurso nugalėtoją, kurį sužinosime jau lygiai po savaitės.