Pardavimo salonuose šie automobiliai pasirodys tik po poros mėnesių. Vis dėlto į privatų išankstinį pristatymą pakviesti svečiai pirmi Baltijos šalyse apžiūrėjo į Lietuvą vos vienai dienai atvykusius naujuosius švedų gamintojų kūrinius.
„Volvo“ atstovai Lietuvoje „Sostena“ neslėpė, kad vos prieš porą savaičių pradėję priiminėti užsakymus, keletą automobilių jau pardavė.
Į renginį susirinkę svečiai galėjo ne tik pamatyti ir pačiupinėti naujausius „Volvo“ modelius, bet taip pat ir pasigrožėti „Virtuvės mitų griovėjų“ pasirodymu.
Gausybė saugumo technologijų
Dažnam vairuotojui „Volvo“ prekės ženklas asocijuojasi su saugumu. Naujieji modeliai – ne išimtis. Net standartiniame įrangos pakete sumontuotos visos įmanomos apsaugos priemonės.
Įdiegta ir pusiau automatinio vairavimo technologija, ir eismo juostos kirtimo įspėjimo funkcija, ir palaikymo eismo juostoje bei vairuotojo nuovargio sistema, ir adaptyvi greičio palaikymo sistema ACC su visiško sustojimo funkcija ir judėjimo automobilių grūstyje režimu, ir kelio ženklų atpažinimo ir vairuotojo informavimo funkcijos bei nuvažiavimo nuo kelio prevencijos sistema ir daugelis kitų.
Be to, abiejuose automobiliuose įdiegta pirmoji pasaulyje „City Safety“ funkcija – didelių gyvūnų aptikimo sistema, pajėgianti tiek dieną, tiek naktį aptikti didelius žvėris, tokius kaip elnias, arklys ar briedis.
Ši technologija atlieka pagalbinę intuityvaus perspėjimo ir automobilio stabdymo funkciją bei padeda išvengti susidūrimo su gyvūnu.
„Saugumas – neabejotinai didžiausias prioritetas kuriant „Volvo“ automobilius. Inžinieriai kasmet suka galvas, kaip dar labiau patobulinti kuriamus modelius tiek iš vidaus, tiek iš išorės, kad jie taptų dar saugesni.
Tai yra naujos kartos „Volvo“ automobiliai, kurie neprašyti saugo vairuotoją, pėsčiuosius ir net gamtą, – sakė „Volvo“ vykdomasis direktorius Algirdas Binkevičius.
Iššūkis vokiečiams
„Volvo S90“ žymi įspūdingą „Volvo Cars“ šuolį. Geriau žinomas visureigiais ir universalais švedų gamintojas šoktelėjo į aukščiausios klasės sedanų segmentą ir neabejodamas pateikė išskirtinį verslo klasės modelį.
Gamintojo teigimu, projektuodami S90 kūrėjai įkvėpimo sėmėsi iš savo gimtosios kultūros. Kiekvienoje novatoriškoje funkcijoje ir dailiai paprastame dizaino elemente matyti dalelė Švedijos.
Visame interjere akivaizdus dėmesys detalėms. Rodos, buvo padaryta viskas, kad būtų sukurtas prabangus važiavimo potyris – nuo ergonomiškų priekinių sėdynių, suprojektuotų suteikti papildomą atramą keliaujantiesiems priekyje, o keliaujantiesiems gale – paliekančių papildomos erdvės kojoms, iki, siekiant sukurti ypač natūraliai atrodančią puošybą, novatoriškai panaudotų tokių natūralių švediškų medžiagų kaip oda ir medis.
Naujajame „Volvo S90“ įdiegta pažangi pusiau autonominio vairavimo „Pilot Assist“ sistema. Ji paremta lengvais vairo spustelėjimais, siekiant išlaikyti automobilį tinkamai orientuotą į kelio juostos ženklų ribas važiuojant greitkeliu iki 130 km/val. greičiu ir daugiau nebereikalauja, kad būtų važiuojama iš paskos kitam automobiliui.
Autopilotas-pagalbininkas yra dar vienas žingsnis į priekį autonominio vairavimo – pagrindinio „Volvo“ inovacijų tikslo – link.
Praktiškas ir stilingas
„Volvo V90“ modelis sukurtas pasitelkiant „Volvo Cars“ patirtį universalų gamyboje, kurios ištakos siekia daugiau nei prieš 60 metų gamintą „Volvo Duett“. Naujasis V90 žengė didelį žingsnį vertinant „premium“ segmento estetiką, medžiagas ir gamybos kokybę, bet taip pat išsaugojo praktišką tikro universalo prigimtį.
„Universalų segmente užimame labai stiprią poziciją, – sako Håkanas Samuelssonas, „Volvo Cars“ prezidentas ir generalinis direktorius. – Daugelis žmonių mus žino kaip universalų markę. Nors šiandien „Volvo“ toli gražu neapsiriboja universalais, su pasididžiavimu tęsiame šį vertingą paveldą su naujuoju V90.“
Be minėtųjų dviejų naujųjų modelių į renginį atvykusių svečių laukė ir dar vienas modelis – prieš metus tarptautinėje Šanchajaus automobilių parodoje pristatytas „Volvo XC90 Excellence“.
Tai per 88 Švedijos kompanijos gyvavimo metus sukurtas prabangiausias kada nors egzistavęs modelis.