Kompanijos atstovų teigimu, naujas odyzelinis variklis patiks klientams, pageidaujantiems didelio sukimo momento esant žemiems variklio darbo sūkiams – maksimalus sukimo momentas pasiekiamas ties 1500 aps./min. Tai turėtų praversti bekelėje ir situacijose, kai dažnai tenka naudotis pažeminta pavara.
8 laipsnių automatinė pavarų dėžė sureguliuota taip, kad aukščiausi laipsniai veiktų esant mažesniems sūkiams. Vertinant pagal NEDC metodiką, „Amarok“ su 224 AG galios varikliu ir minėta pavarų dėže 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 7,6 l dyzelino.
„Amarok“ su naujuoju varikliu bus galima užsakyti nuo rugsėjo mėnesio. Gamintojas tikina, kad tai nebus vienintelė naujojo 3,0 l TDI motoro versija. Šiek tiek vėliau asortimentą papildys 163 AG ir 204 AG modifikacijos.
Kartu su varikliu bus galima rinktis vieną iš trijų galimų transmisijų. Tai įprasta galinių ratų pavara, „4Motion“ visų ratų pavara su mechanine pavarų dėže ir versija varoma galiniais varomais ratais su prijungiamu priekiniu tiltu.
Taip pat bus siūloma nuolatinė visų ratų pavara su „Torsten“ diferencialu ir 8 laipsnių autromatine pavarų dėže. Efektyvų stabdymą turėtų užtikrinti nauji 17 colių stabdžių diskai priekyje ir 16 colių – gale.
Bus atliekamas viso „Amarok“ pikapo kosmetinis atnaujinimas. Dizainerių padailintas 5,25 m ilgio ir 2,23 m pločio (skaičiuojant nuo veidrodėlio iki veidrodėlio) pikapo kėbulas, gamintojo teigimu, atrodys veržliau ir elegantiškiau. Taip pat bus atnaujintas prietaisų skydelis ir sėdynės.
Atnaujinto „Amarok“ keliamoji galia viršys vieną toną, o 2.52 kvadratinių metrų ploto krovinių platformoje šonu tilps vienas krovinių padėklas.
Pageidaujantys didesnio buksyravimo pajėgumo rinksis modifikaciją, kuri gali vilkti iki 3,5 t bendro svorio priekabą su stabdžiais.