„Harley-Davidson“ pristatė motociklą su didžiausiu varikliu

2016 m. balandžio 29 d. 09:46
Originalus „Harley-Davidson“ modelis „Low Rider S“ praplėtė gaminamų motociklų gamą.
Daugiau nuotraukų (8)
1,8 litro darbo tūrio varikliu „Screamin’ Eagle Twin Cam 110“ varomas „Low Rider „ papildė „Harley-Davidson“ S serijos motociklų gretas, prisijungdamas prie neseniai pristatytų modelių „Fat Boy S“ ir „Softail Slim S“, kaip trečiasis šios grupės narys.
Šios serijos motociklų paskirtis – užtikrinti maksimalų efektyvumą ir pristatyti pasaulinės motociklų kultūros įkvėptą naują stilių. Motociklo eksploatacinės savybės leidžia jį naudoti itin aktyviai, nes jame sumontuotas ne tik geriausias „Harley“ variklis, bet ir patobulinta pakaba ir stabdžiai.
„Nuolat sulaukdavome klausimų, kada „Harley-Davidson“ pristatys kitą veržlų motociklą, kuriame svarbiausios bus jo techninės charakteristikos, kaip legendiniuose FXR modeliuose, – tvirtino „Harley-Davidson“ stiliaus direktorius Bradas Richardsas. – Ir štai mūsų atsakymas – tai modelis „Low Rider S“. Norėjome motociklininkui leisti pajausti tikrą galią, todėl sukūrėme variklį su didžiausia momentine galia ir geru manevringumu“.
„Screamin’ Eagle Twin Cam 110“ – tai galingasis „V-Twin“ didžiausio darbinio tūrio variklis, kokį „Harley-Davidson“ montuoja savo gamykloje serijiniuose modeliuose.
Šio variklio, aprūpinto „Screamin’ Eagle Heavy Breather“ įsiurbimo sistema ir „Fat Bob“ tipo „2 į 2“ išmetamųjų dujų vamzdžiu, maksimalus sukimas beveik siekia 160 Nm (esant 3500 sūkių per minutę ). Tai 13% daugiau galios, palyginti su standartiniu „Dyna“ klasės modeliu.
Ši galia perduodama į 6 pavarų „Cruise Drive“ pavarų dėžę. Elektroninis akceleratorius su greičio kontrolės funkcija įeina į standartinę komplektaciją.
Modelis „Low Rider S“ ne tik itin galingas, bet ir manevringas. „Premium Ride“ serijos azoto dujomis užpildyti amortizatoriai ir priekinės šakės su kasetėmis užtikrina išskirtinį valdymą ir komfortą.
Priekinės ir galinės pakabos dalys greitai reaguoja į nedidelius nelygumus ir išlaiko idealų padangų sąlytį su kelio paviršiumi, užtikrindamos gerą valdymo ir stabdymo kontrolę. Motocikle sumontuoti trigubi diskiniai stabdžiai su dvigubais slankiais priekiniais rotoriais ir standartinė stabdžių antiblokavimo sistema.
Ant šio modelio motociklininkas sėdi agresyvioje padėtyje, pakėlęs rankas. Jame yra viena naujo tipo sėdynė, lygi „dragsterių“ stiliaus vairo rankena, įtvirtinta ant 5,5 colių dydžio statvamzdžių. Sėdynės aukštis paliktas žemas – 68 cm.
Kelias stebimas pro savitos formos stiklą.
Čia yra viena sėdynė ir nukirstas galinis sparnas. „Low Rider S“ metalinės dalys dengiamos tik „Vivid Black“ spalva. Visa jėgos pavaros ir išmetamųjų dujų vamzdžio apdaila – tai blizgių ir tekstūrinių juodos spalvos miltelinių dažų derinys.
Kiti juodi apdailos elementai padeda išlaikyti tamsų įvaizdį nuo šakių iki valdymo pulto ir galinių statramsčių. Vienintelė išimtis: nauji „Magnum Gold“ lengvasvoriai lieto aliumininio ratai, kurių apdailai įkvėpimo semtasi iš auksinių atspalvių magnio lydinio ratų, 60-aisiais naudotų lenktyniniuose automobiliuose.
Aukso spalvos bako ženklelis skirtas 1977 m. XLCR „Café Racer“ modeliui pagerbti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.