Jis pasižymi tokiomis pačiomis technologijomis, kaip ir sedanas. Jame yra „4Control“ visų vairuojamųjų ratų sistema, veikianti drauge su „Multisense“ technologijos valdoma elektronine amortizatorių kontrole.
„Grandtour“ prekybos salonus pasieks birželį.
Universalo „Grandtour“ versija kainuos 980 eurų daugiau nei sedanas ir kaina prasidės nuo 23 tūkst. 820 eurų.
Įdomu tai, kad mažiausia kaina siūloma ne už benzininę, o už dyzelinę automobilio versiją su „Energy dCi“ 110 AG.
Tai bus vienintelis variklis, siūlomas su bazine komplektacija „Life“.
Paprastai benzinu varomi automobiliai būna gerokai pigesni už dyzelinius, bet šis variantas, akivaizdu, nukreiptas į įmones bei itin praktiškus vairuotojus, kurie nuvažiuoja daugiau kilometrų ir mėgsta dyzelinius automobilius.
Kiek gausesnės „Zen“ komplektacijos modelių kainos taip pat stebina – dyzelinis modelis su 130 AG varikliu kainuoja tiek pat, kaip benzininis 150 AG su automatine pavarų dėže, 26 tūkst. 780 eurų.
Kiekvienais metais Europoje parduodama daugiau kaip milijonas D segmento automobilių (sedanų, hečbekų ir universalų), tarp jų universalai sudaro 50 proc.
Automobilio matmenys yra beveik tokie patys kaip sedano (4,86 m ilgis, 1,87 m plotis, 1,46 m aukštis ir 2,81 atstumas tarp ašių).
Naudotis bagažine lengva dėl žemai esančio slenksčio (571 mm), taip pat plačių bagažinės durelių (1074 mm). Kaip ir sedane, bagažinę galima atidaryti ir uždaryti elektra.
1/3 ir 2/3 dalimis nulenkiamos galinės sėdynės ir „Easy Break“ leidžia lengvai nulenkti sėdynių nugarėles dvejomis rankenėlėmis. Taip pat elektra valdomas bagažinės dureles galima atidaryti ir uždaryti tiesiog pravedus koja po galiniu buferiu, taip dar labiau palengvinant naudojimąsi bagažine.
„Talisman Grandtour“ bagažinės tūris iki bagažo skyriaus uždangalo siekia 572 litrus.
Nulenkus galinių sėdynių nugarėles, bagažinės ilgis padidėja iki 2010 mm, o tūris siekia 1700 litrų.
„Talisman Grandtour“ sėdynės turi dvi esmines naujoves: integruota vėdinimo funkcija, galima elektra reguliuojamose sėdynėse, ir nauja „CoverCarving“ technologija, kuri panaudota pusiau standžiame, atspariame, lanksčiame ir lengvame sėdynių profilyje. Ši sumani „Renault“ inovacija iki 3 cm padidino erdvę gale sėdinčių keleivių keliams.
„Grandtour“ taip pat galima užsisakyti ir aukščiausios „Initiale Paris“ komplektacijos (kainos prasideda nuo 36 490 eurų).
Į „Renault Talisman Grandtour“ montuojami penki skirtingi varikliai.
Gamoje yra du benzininiai varikliai:
– „Energy TCe 150“ ir „Energy TCe 200“, komplektuojami su 7 greičių, dviejų sankabų automatine EDC transmisija;
ir trys dyzeliniai varikliai:
– „Energy dCi 110“, komplektuojamas su 6 greičių mechanine pavarų dėže;
– „Energy dCi 130“, komplektuojamas su 6 greičių mechanine arba 6 greičių, dviejų sankabų automatine EDC transmisija;
– „Energy dCi 160 Twin Turbo“, galimas išskirtinai su 6 greičių, dviejų sankabų automatine EDC transmisija.
„Renault Talisman Grandtour“ gamoje yra keturi įrangų lygiai, iš jų ir aukščiausia „Initiale Paris“ versija.