Nuotraukose įamžintą pirmą bandomąjį egzempliorių gavo Rusijos energetikos ministerija.
Visureigyje sumontuotas Zavolžske pagamintas 2,7 l darbinio tūrio benzininis variklis su ketvirtos kartos dujų įranga. Įrengti net trys balionai, kurių kiekvieno tūris siekia 55 litrus.
Rusų automobilių gamintojas pabrėžia, kad dujų įranga leidžia sumažinti išmetamųjų dujų emisiją ir aplinkos taršą. Visgi tikrasis tikslas yra mažesnės degalų sąnaudos.
Benzino ir dyzelino kainos pastaraisiais metais Rusijoje pastebimai išaugo, todėl kaip vienas iš sprendimų ima populiarėti dujų įranga. UAZ skelbia, kad dėl degalų kainų skirtumo, 100 km su dujomis varomu visureigiu atpigtų maždaug 40 proc.
Vidutinė vieno kubinio metro suslėgtų gamtinių dujų (CNG) kaina Rusijoje yra 13 rublių (17 euro centų). Tai yra beveik tris kartus pigiau nei šioje šalyje kainuoja litras benzino arba dyzelino.
Nepatogumų gali kilti tik dėl didoko „Patriot“ apetito, mat net ir bendros 165 litrų balionų talpos užteks tik 250 km.
Kol kas dujomis varomas UAZ visureigis yra tik badomasis automobilis. Gamintojo atstovai sako, kad tolimesnis šios modifikacijos likimas bus sprendžiamas po testų kasdieninėmis sąlygomis.
Automobilis bus bandomas mieste, užmiestyje ir mišriu režimu. Siekiama išsiaiškinti ne tik apsilankymų degalinėse dažnumą, bet ir jų trukmę.
Taip pat norima įvertinti, kaip tokius dujomis varomus modelius vertina potencialūs pirkėjai.