Bavarijos kompanija ruošia itin prabangų modelį, kuris turėtų tapti papildomu jos koziriu kovoje su ilgamečių konkurentų „Mercedes-Benz“ gigantiškuoju S klasės kupė.
Vokietijos gamintojas taip pat taikosi į klientus, kurie pastaraisiais metais mieliau renkasi tokius automobilius kaip „Bentley Continental GT“.
Preliminari gamybos pradžia
Britų leidinio „Autocar“ žiniomis, preliminari naujojo modelio pasirodymo rinkoje tada yra 2020 m.
Labai tikėtina, kad naujos kartos 8 serijos kupė bus hibridinis modelis. Jo konstrukcijoje taip pat gali būti panaudotos netradicinės medžiagos.
Specializuoto britų žurnalo šaltiniai BMW viduje taip pat atskleidė, kad kompanijos vadovui Haroldui Kruegeriui jau buvo pristatyti pirmieji maketai.
Pirmasis variantas primena prašmatnesnę 6 serijos „Gran Coupe“ versiją. Tai būtų modelis su keturių durų kėbulu, tačiau atrodytų ištaigingiau ir būtų geriau įrengtas.
Kaip alternatyva svarstomas ir klasikinio kupė bei kabrioleto derinys.
H. Kruegeris nori praplėsti pačių prabangiausių BMW modelių gamą. Tokį poreikį diktuoja ir „Mercedes-Benz“, kurių S klasės sedanas į įvairios jos modifikacijos yra itin gerai perkamos visose svarbiausiose rinkose.
Smarkiai atsilieka nuo konkurentų
„Autocar“ duomenimis, per 2015 m. šiai kompanijai pavyko parduoti daugiau nei 125 tūkst. S klasės automobilių. Tuo metu 7 serijos BMW pardavimai nesiekė 37 tūkst. mašinų.
Pristačiusi šeštos kartos septintuką skaičius šiais metais kompanija tikisi padvigubinti. Tačiau specialistai pažymi, kad „Mercedes-Benz“ pavyti artimiausiu laiku nepavyks.
BMW atliktas tyrimas parodė, kad už kiekvieną parduotą S klasės modelį „Mercedes-Benz“ gauna iki 30 tūkst. eurų pelną.
Tai reiškia, kad parduodami prabangiausią savo modelį konkurentai gauna iki 1 mlrd. eurų didesnį pelną, nei BMW uždirba iš 7 serijos automobilių.
Pristatydami 8 serijos kupė bavarai tikisi sumažinti šį skirtumą.
Gandai apie šio modelio sugrįžimą sklando nuo pat 2010 m. Tuomet kompanija paneigė bet kokius planus, tačiau po trejų metų pristatė „Pininfarinos“ dizaino studijos sukurtą „Gran Lusso“ konceptą.
Primename, kad 8 serijos kupė buvo gaminamas nuo 1989 iki 1999 m.