„Audi“ Ženevoje pristatė ilgai lauktą naujieną – visureigį Q2

2016 m. kovo 2 d. 09:57
„Audi“ stiprina pozicijas visureigių segmente. Ženevos pristatytas iki šiol nematytas kompaktiškas miesto visureigis Q2.
Daugiau nuotraukų (13)
Gamintojas pažymi, kad tai automobilis, optimizuotas kasdieniniam ir pramoginiam važinėjimui mieste ir turintis daugybę išmanių vairuotojo darbą palengvinančių pagalbinių sistemų.
Q2 išorės dizainas tiek netikėtai atrodo agresyviau nei didesniojo Q3. Pagrindinis priekinės dalies akcentas – atpažįstamos, tačiau atnaujintos dizaino radiatoriaus grotelės, šiame modelyje įgijusios aštuonkampio formą. Šalia jų išdėstytos naujo dizaino oro įsiurbimo angos.
Sportiškumo elementai
Galinė dalis turi aerodinaminį sparną ir dugno apsaugos skydų spalva nudažytą difuzorių. Kažin, ar visureigiui jis labai reikalingas, tačiau atrodo efektingai.
4,12 m ilgio, 1,79 m pločio ir 1,51 m aukščio Q2 turi 2,6 m ilgio ratų bazę ir trumpus išsikišimus už priekinės ir galinės ašių.
Q2 kėbulo konstruktoriai giriasi, kad jiems pavyko vienoje transporto priemonėje idealiai suderinti lengvojo automobilio prabangą ir patogumą su tradiciškai miesto visureigiams priskiriamais privalumais.
Aukštesnė prošvaisa ir kėbulas suteikia patogų įsėdimą, o aukštesnė vairuotojo sėdynių padėtis garantuoja geresnį matomumą.
Nors ši padėtis aukštesnė, nei lengvajame automobilyje, vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynės yra žemą sėdėseną vairo atžvilgiu užtikrinančios sėdynės, todėl nepageidaujamo perteklinio sėdėjimo aukštumo nesijaus.
Transformuojamas krovinių skyrius talpina 405 l, o nulenkus galinį atlošą – net 1050 l bagažo.
Plati variklių gama
Papildomai galimi įvairūs patogumo sprendimai: elektra varstomos bagažinės durelės, nulenkiamas galinis atlošas, atidaroma galinio atlošo kiaurymė ilgiems kroviniams ir pan.
„Audi“ žada, kad Q2 turės daug išorės ir vidaus suasmeninimo galimybių. Viena iš įdomesnių vidaus puošybos galimybių – papildomas LED paketas, suteikiantis galimybę salone įjungti įspūdingą šviečiančių diodų iliuminaciją.
Q2 masinės gamybos pradžioje variklį bus galima rinktis iš 6 benzininių ir dyzelinių jėgos agregatų.
Kukliausias – miesto reikmėms idealiai pritaikytas 1 litro darbinio tūrio benzininis TFSI. Toliau seka 1,4 ir 2 litrų darbinio tūrio benzininiai TFSI ir trys 1,6 – 2 litrų darbinio tūrio dyzeliniai TDI varikliai.
Jų galia – nuo 116 AG iki 190 AG. Su visais varikliais galima rinktis 6 laipsnių mechaninę arba 7 laipsnių „S tronic“ automatinę pavarų dėžę.
Pasirinkus 2.0 TFSI arba galingiausią TDI variklį, kartu galima užsisakyti naujos konstrukcijos DSG transmisiją.
Rinkoje pasirodys vasarą
Be to, abu minėti varikliai gali būti komplektuojami su „quattro“ visų ratų pavara.
Visų versijų bazinėje komplektacijoje yra progresinis vairo stiprintuvas, pagal vairo judesius parenkantis tinkamą vairo perdavimo laipsnį.
Papildomai galima užsisakyti reguliuojamo standumo amortizatorius ir kompleksinę automobilio parametrų valdymo sistemą.
Masinė prekyba Europoje prasidės šią vasarą, o užsakyti automobiliai klientams bus pristatyti rudenį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.