Pats automobilio aprašymas pilnas beprotiškai atrodančių skaičių. „Chiron“ yra pirmas serijinės gamybos automobilis, kurio variklio galia siekia 1500 AG.
Kaip ir pirmtakas, tai nėra itin lengvas sportinis automobilis – jo masė be vairuotojo siekia 1995 kg.
Gamintojas skelbiama, kad maksimalus išvystomas greitis važinėjimui bendrojo naudojimo keliais apribotas iki 420 km/val.
Oficialiai tai gali būti patvirtinta arba paneigta tik siekiant naujo pasaulio rekordo, tačiau kaip tvirtina patys „Bugatti“ atstovai, jie tam jau pasiruošę.
Patobulintas variklis
Solidžiai atrodo ir didžiausias 1600 Nm sukimo momentas, išvystomas 2000 – 6000 aps./min. diapazone. Tai įgalina šį neeilinį automobilį nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 2,5 s.
Inžinieriai variklio projektą pradėjo nuo „Veyron“ montuoto 8,0 l darbinio tūrio W16 tipo agregato. Jis buvo patobulintas ir aprūpintas didesniais turbokompresoriais.
Pastarieji dabar veikia dviem etapais: du pučia orą esant mažiems sūkiams, o likusi pora prisijungia nuo 3800 aps./min.
Variklis smarkiai kaista, todėl dviejų kontūrų aušinimo sistemoje – beveik 50 litrų skysčio.
Pirmajame apytakos rate jo cirkuliuoja maždaug 12 litrų – tai skirta tarpiniams oro aušintuvams ir turbokompresoriams. Likęs kiekis skirtas motoro aušinimui.
Kaip ir „Veyron“ atveju, galia visiems keturiems ratams perduodama per automatinę septynių laipsnių transmisiją su dviem sankabom. „Bugatti“ skelbia, kad „Chiron“ aprūpintas didžiausia serijinė gamybos modeliui skirta sportine sankaba.
Gaminamas ribota serija
Į kelią naujasis superautomobilis remiasi įspūdingų išmatavimų specialiai jam sukurtomis „Michelin“ apavu. Priekiniai ratai apauti 285/30 R20, o galiniai – 355/25 R21 dydžio padangomis.
Automobilis gavo naują anglies pluošto kompozicinių medžiagų vienalytį rėmą, adaptyvią važiuoklę ir specialiai šiam modeliui suprojektuotas padangas.
Įspūdingas greitis reikalauja ir rimtų aerodinamikos elementų. „Chiron“ turi hidraulikos valdomą galinį difuzorių, priekinį aptaką ir galinį keturių pozicijų sparną.
Pastarasis nuleistas visiškai susilieja su kėbulu, gali būti dalinai arba iki galo iškeltas įsibėgėjant. O užlenktas į priekį veikia orinis stabdis.
Kėbulo dugnas visiškai lygus išskyrus keletą įsiurbimo angų, kurios tiekia orą variklio, transmisijos ir stabdžių sistemos aušinimui.
Europos rinkose naujasis „Chiron“ pasirodys jau šį rudenį, tačiau net jei ir turite reikiamus 2,4 mln. eurų, dar negalite būti garantuoti, kad jums pavyks įsigyti šį superautomobilį.
Bus gaminama tik 500 egzempliorių, o trečdalis iš jų jau buvo užsakyti iš anksto.