„Ford“ Ženevos parodai paruošė dvi itin galingas naujienas

2016 m. vasario 29 d. 15:20
Kovo 3 dieną prasidedančioje 86-ojoje Ženevos automobilių parodoje „Ford“ neplanuoja pasaulinių premjerų, tačiau koncerno stende žiūrovams žadama įspūdžių.
Daugiau nuotraukų (11)
Ženevoje „Ford“ pirmą kartą pademonstruos naujausią ir galingiausią „Fiesta ST“ versiją, o klasikinių sportinių automobilių gerbėjai pirmą kartą Europoje išvys ekstremalųjį „Ford GT“.
Mylimiausias mažos klasės „karštasis hečbekas“ „Fiesta ST“ visus paperka savo gebėjimais kelyje, o ne popieriuje, tačiau „Ford Performance“ inžinieriai nusprendė, kad šiek tiek aštresnių prieskonių nepakenktų ir jam.
Naujausia „Fiesta ST200“ versija turės 1,6 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos variklį, kurio galia padidėjo iki 200 AG, o sukimo momentas – iki 290 Nm. Tai dešimtadaliu daugiau galios ir 20 proc. daugiau sukimo momento.
„Fiesta ST200“ su šiuo varikliu iki 100 km/val įsibėgės per 6,7 sekundės ir taps vienu greičiausių automobilių savo klasėje.
Kartu su karštesne širdimi „Fiesta“ gaus išskirtinius juodus ratlankius, „Storm Grey“ pilką spalvą ir kiek atnaujintą interjerą. Šios versijos gamyba bus pradėta birželio mėnesį.
„Fiesta ST200“ versija gatvėje bus lengvai atpažįstama ne tik iš išskirtinių 17 colių ratlankių, bet ir raudonai nudažytų stabdžių apkabų, o automobilio viduje – naujos „Recaro“ sportinės sėdynės su sidabro spalvos siūlėmis.
Papildomų galių po variklio gaubtu „Ford“ specialistai rado pakeitę turbinos charakterį, o pokyčiai pavarų dėžėje leis ne tik efektyviai išnaudoti padidėjusią galią, bet ir pasiekti didesnį maksimalų greitį – mažoji „Fiesta“ galės įsibėgėti iki 230 km/val.
Vairavimo kokybei „Ford“ ir šįkart skyrė ypač daug dėmesio, todėl automobilyje įdiegta naujausia traukos valdymo sistema „Torque Vectoring Control“, veikianti dermėje su trijų režimų elektronine stabilumo sistema.
„Ford“ inžinieriai taip pat patobulino vairo mechanizmą, galinę pakabą, sudėjo naujus amortizatorius su žemiau esančiu svorio centru ir sustiprino stabdžius.
2013 metais pradėta gaminti šeštosios kartos „Fiesta ST“ yra geriausiai Europoje parduodamas mažos klasės „karštasis hečbekas“. Nuo 2013-ųjų jau parduota 30 tūkst. tokių automobilių.
Tuo tarpu „Ford GT“ niekuomet netaps automobiliu, kurį parduoda dešimtimis tūkstančių.
Klasikinis sportinis automobilis yra sutvertas lenktynėms, todėl Ženevoje šalia keliams skirtų GT bus ir legendinėms Le Mano 24 valandų lenktynėms parengti „Chip Ganassi Racing“ komandos bolidai.
Prancūzijoje birželio 18-19 dienomis vyksiančiose lenktynėse dalyvaus 4 „Ford GT“, besivaržantys „GTE Pro“ klasėje.
Į Le Maną „Ford“ grįžta po 50 metų pertraukos. 1966 metais pirmosios kartos „Ford GT40“ legendinėse lenktynėse užėmė visą podiumą, o pergalę vėliau pakartojo dar tris metus iš eilės.
GT yra visų „Ford“ sportui skirtų technologijų įsikūnijimas, rodantis koncerno potencialą. Ribotas skaičius GT Europai bus pasiūlytas šių metų pabaigoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.