Jau pavasarį prasidėsiantys „SEAT Ateca“ pardavimai žada plačias pasirinkimo galimybes. Veržlių TSI benzininių ir TDI dyzelinių variklių galia svyruos nuo 115 AG iki 190 AG.
Automobilio kūrėjai jam pritaikė priekinių arba visų varančių ratų sistemą, mechaninę arba dvigubos sankabos DSG automatinę transmisiją. Platus moderniųjų technologijų sąrašas prasideda „full-LED“ žibintais, jame yra visos naujausios pagalbos sistemos, įskaitant ir modernią avarinio stabdymo sistemą ar „Emergency Assist“ ir baigiasi naujausios kartos pramoginės sistemos paketu, kuriam priklauso 8 colių lietimui jautrus ekranas ir „Full Link“ komunikacijos sistema.
„SEAT Ateca“ sukurtas tapti naujuoju mūsų prekinio ženklo kertiniu akmeniu, kartu su sėkmingais „Leon“ ir „Ibiza“ modeliais. Visureigių segmentas siūlo neišmatuojamas galimybes, nes šių automobilių pardavimai Vakarų Europoje turi tendenciją didėti iki 25 proc. kasmet“, – sakė SEAT S.A vykdomojo komiteto pirmininkas Luca de Meo.
„Ateca“ išsaugojo SEAT tradicijas ir renkant vardą šiam naujam automobiliui. Atekos miestelis yra Saragozos vakaruose, Iberijos pusiasalio širdyje.
Pasirūpino detalėmis
Tipiškų SEAT automobilių bruožui priskiriami „full-LED“ priekiniai žibintai, pasižymintys natūralia apšvietimo spalva ir funkcionalumu.
Vos atrakinus duris, šoniniuose veidrodėliuose integruoti LED žibintai apšviečia zoną aplink duris, ant žemės išryškindami „Ateca“ vardą ir siluetą.
Būsimieji vairuotojai gali tikėtis aukštesnės sėdėjimo pozicijos.
4,36 m ilgio „Ateca“ modelyje bagažui skirta 510 litrų, o versijos su visų varančių ratų sistema bagažinės tūris – 485 l.
Vos vairuotojui įlipus į automobilį, „Start“ mygtuko apšvietimas ima pulsuoti širdies plakimo ritmu.
Modernių vairuotojo pagalbos sistemų spektras yra labai platus. Pavyzdžiui, „Traffic Jam Assist“ funkcija tikrai nepaliks abejingų didmiesčių gyventojų, kurie nekenčia pamažu judėti užkimštomis gatvėmis.
Ši sistema, atsižvelgdama į situaciją kelyje ir greitį, automatiškai stabdo ir varo į priekį automobilį. Spūstims išsisklaidžius ir automobiliui įsibėgėjus iki 60 km/h, sistema ima kontroliuoti greitį ir stebi, ar automobilis neišklysta iš savo eismo juostos ribų.
Dar vienas saugumo „sargas“ – „Emergency Assist“ sistema. Suabejojusi vairuotojo reakcija ji įspėja vizualiniu ir garsiniu signalu apie priekyje esančią kliūtį, o prireikus ima stabdyti automobilį.
Jei vairuotojas vis dar nereaguoja į signalus, „Ateca“sustoja pati. Vairuotojui taip pat visada pasirengusios padėti ACC sistema su „Front Assist“ funkcija, „Traffic Sign Recognition“, „Blind Spot Detection“, „Rear Traffic Alert“ ir „Top View“ sistemos.
Aukštesnis komunikacijos lygis
Nuolatinis ryšys su skaitmeniniu pasauliu tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi. Inžinieriai sumontavo naujausios kartos „Easy Connect“ sistemą, „SEAT Full Link“ ir „SEATConnectApp“ sistemas bei „Media System plus“ su 8 colių lietimui jautriu ekranu, „Connectivity Box“ bei pirmą kartą – galimybę bevieliu būdu įkrauti išmanųjį telefoną.
„SEAT Full Link“ sistema puikiai žinoma visiems virtualaus išmaniųjų telefonų pasaulio gerbėjams. Kartu su „MirrorLink“, „Full Link“ sistema taip pat palaiko „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ operacines sistemas.
Varikliai – tik „turbo“
Naujajam modeliui siūlomi nuo 85 kW/115 AG iki 140 kW/190 AG galią galintys išvystyti varikliai. Dyzelinių variklių gama prasideda 1,6 l TDI varikliu, pasižyminčiu 115 AG galia.
2,0 l TDI variklis turi dvi versijas – 150 AG ir 190 AG. Jų vidutinės degalų sąnaudos svyruoja nuo 4,3 l/100 km iki 5,0 l/100 km (CO2 emisijos – 112 ir 131 g/km).
Benzininių variklių paletėje – pats mažiausias 1,0 l TSI variklis, pasižymintis 115 AG galia. 1,4 l TSI variklis turi cilindrų atjungimo funkciją. Jo galia siekia 150 AG. Benzininiai varikliai 100 km vidutiniškai sunaudoja nuo 5,3 iki 6,2 l degalų (123 – 141 g CO2).
Lietuvoje naujojo „SEAT Ateca“ tikimasi sulaukti metų gale.