„Opel“ sukūrė rimtesnį visureigį – „Mokka X“

2016 m. vasario 17 d. 13:52
Nuo pat sukūrimo 2012 metais „Opel Mokka“ modelis vis tobulėjo ir populiarėjo. 4,28 m ilgio, sportiška išvaizda ir aukštesne sėdėjimo padėtimi pasižymintis kompaktinis visureigis peržengė 500 tūkst. užsakymų ribą Europoje.
Daugiau nuotraukų (8)
Todėl gamintojas sukūrė rimtesnę visureigio versiją „Opel Mokka X“.
Jis pirmą kartą bus pristatytas Ženevos automobilių parodoje, kuri vyks kovo 3-13 dienomis. Prekybos salonus jis pasieks jau šį rudenį.
Be neseniai debiutavusio naujos kartos 1,6 l „šnabždančio“ dyzelinio variklio „Mokka X“ žada praplėsti benzininių variklių gamą ir pristatyti naujos kartos 1,4 l turbininį variklį su tiesioginio įpurškimo sistema.
Šis variklis bus derinamas su automatine transmisija, „Start/Stop“ sistema ir visų varančių ratų sistema.
Kitoks skydelis
„Mokka“ yra pirmasis kompanijos atstovas, turintis būsimosios „Opel“ visureigių linijos identifikavimo ženklą X.
Naujasis „Mokka X“ eksterjero stilius demonstruoja drąsų požiūrį. Priekio išvaizda suderinta su naujausiomis „Opel“ dizaino tendencijomis, įskaitant sparno formos horizontalias priekines groteles ir dvigubų sparnų motyvus ant LED dienos šviesos žibintų.
„Mokka X“ interjeras buvo atnaujintas iš pagrindų. Drauge su šiuo modeliu debiutuos ir visiškai naujas prietaisų skydelis. Jis atrodo paprastesnis ir aiškesnis, be to pasižymi didesniu tikslumu.
Visiškai rekonstruota centrinė konsolė turi pasirinktinai 7 arba 8 colių lietimui jautrų ekraną, rodantį naujausios kartos pramoginės sistemos informaciją.
Nauja pavarų dėžė ir visų varančių ratų sistema
Po sėkmingo naujos kartos 1,6 l „šnabždančio“ dyzelinio variklio, pasižyminčio 81 kW/110 AG ir 100 kW/136 AG galia, debiuto, naujojo „Opel“ visureigio kūrėjų akys nukrypo į benzininių variklių gamą.
„Mokka“ galima pasirinkti ir su 1,4 l 112 kW/152 AG varikliu su tiesioginio įpurškimo sistema. Šis, drauge su naująja „Astra“ debiutavęs variklis bus derinamas su šešių pavarų automatine transmisija, „Start/Stop“ sistema ir adaptyviąja visų varančių ratų sistema. Remiantis preliminariais duomenimis, jo CO2 emisijų kiekis sieks 154 g/km, o vidutinės degalų sąnaudos – 6,6 l/100 km.
Visų varančių ratų sistema derinama su elektromagnetine daugiadiske sankaba. Kai kelio danga yra sausa, transporto priemonę pirmyn varo priekiniai ratai (išskyrus versijas su automatine pavarų dėže pradedant judėti iš vietos), taigi degalų sąnaudos sumažėja.
Priklausomai nuo kelio sąlygų, sistema automatiškai paskirsto varomąją jėgą. Pavyzdžiui, pajutusi šlapią kelio dangą, ji 100 proc. priekiniams ratams tekusios varomosios jėgos padalina pusiau ir 50 proc. galios perkelia į galą. Tokiu būdu užtikrinamas optimalus sukibimas ir degalų sąnaudų lygis.
Daugiau saugumo technologijų
Be AWD sistemos „Opel“ kūrėjai „Mokka X“ modeliui įdiegė AFL („Adaptive Forward Lighting“) LED žibintų sistemą. Ji priklausomai nuo situacijos, automatiškai reguliuoja apšvietimo lygį ir užtikrina, kad skleidžiama šviesa neakintų kitų vairuotojų.
Ši sistema turi 9 skirtingas funkcijas-apšvietimo modulius, tokius kaip „miesto apšvietimas“, „užmiesčio apšvietimas“, „keliautojo režimas“, „posūkių įveikimas“, „atbulinės eigos“, ir „stovėjimo“ režimai.
LED sistema pakeitė dabartinius „Bi-Xenon“ AFL žibintus. LED pasižymi puikia apšvietimo kokybe, suteikiančia galimybę matyti „tikrąsias“ spalvas ir daiktų kontūrus.
Gamintojo teigimu, naujos kartos aukštesnės rezoliucijos „Opel Eye“ priekinė kamera turi įtaką visoms funkcijoms ir pagalbos sistemoms, įskaitant LED AFL žibintų „High Beam Assist“ funkciją. Dėl pažangesnių kameros savybių ir navigacinės sistemos, naujojo „Mokka“ „Traffic Sign Assistant“ funkcija veikia dar geriau.
„Following Distance Indication“ (FDI) funkcija naudojasi priekine kamera priekyje važiuojančioms transporto priemonėms aptikti, o „Forward Collision Alert“ sistemos funkcionalumą pagerina įspėjamasis LED ekranas.
Kai atstumas iki priekyje važiuojančios transporto priemonės staiga ima dramatiškai mažėti, vairuotojas ant priekinio stiklo pamato įspėjamąjį LED žibintų mirksintį raudoną signalą. Be to, vairuotojas apie stabdymo būtinybę įspėjamas ir garsiniu signalu. Važiuojant didesniu nei 60 km/h greičiu automatiškai įsijungia „Lane Departure Warning“ sistema bei perspėja vairuotoją, jeigu automobilis išklysta iš savo eismo juostos.
Papildyta pramoginė sistema
Kaip ir naujasis „Opel Astra“, „Mokka X“ nuo pat sukūrimo pradžios turės „Opel OnStar“ sistemą. Maža to, kartu su „Mokka“ debiutuos ir dvi naujausios kartos „IntelliLink“ pramoginės sistemos versijos. Ši technologija per „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ sistemas padės į automobilį perkelti turtingą išmaniojo telefono „pasaulį“.
Kaip ir daugelio kitų „Opel“ modelių, taip ir „Mokka X“ ergonomiškas sėdynes patikrino sveikos nugaros kampaniją vykdančios organizacijos AGR („Campaign for Healthier Backs lead by independent back health“) ekspertai.
„Mokka X“ kūrėjai pasirūpino dar vienu patogumu – berakte sistema „Keyless Open and Start“. Vairuotojui nereikės net prisiliesti prie automobilio raktų. Užteks raktą laikyti kišenėje ar rankinėje ir švelniai spustelėti mažą mygtuką ant bet kurių durelių. Automobilio užvedimo sistema taip pat beraktė.
OpelOpel Mokkanaujas modelis
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.