Juos skyrė Vokietijoje leidžiamo žurnalo apie automobilius ir autosportą „Auto Motor und Sport“ skaitytojai.
Neseniai debiutavusios BMW 7-oji serija pripažinta geriausia prabangių sportinių automobilių kategorijoje, o praėjusiais metais pasirodęs antros kartos BMW X1 modelis tapo geriausiu kompaktiškų visureigių kategorijoje.
Net šeštą kartą iš eilės geriausiu „premium“ lygio vidutinės klasės automobiliu buvo išrinkta BMW 5-oji serija.
Debiutavusi praėjusių metų Frankfurto automobilių parodoje, šeštos kartos BMW 7-oji serija išsiskiria daugybe inovacijų, tarp kurių – sudėtinės konstrukcijos kėbulas su anglies pluošto elementais „Carbon Core“, lazeriniai žibintai, dalinai automatizuota vairuotojo asistavimo sistema ir saugumą, patogumą bei vairavimo malonumą leidžianti suderinanti pakabos sistema „Executive Drive Pro“.
Tarp kitų šiame BMW modelyje panaudotų unikalių inovacijų – valdymas gestais, nuotoliniu būdu valdomas automobilio parkavimas ir keleiviams suteikiamos valdymo galimybės „Touch Command“.
Visi BMW 7-osios serijos modeliai gali būti prailgintos ratų bazės ir su keturių ratų varančiąja sistema „BMW xDrive“.
BMW 7-ios serijos variklių gamoje – du 6 cilindrų dyzeliniai varikliai, 6 cilindrų ir V8 benzininiai motorai. Juos papildys 2016 m. pasirodysiantys 3 hibridiniai variantai su įkrovimo galimybe.
Naujieji BMW 740e, BMW 740Le ir „BMW 740Le xDrive“ modeliai turės 4 cilindrų variklį ir elektrinę pavarą, o bendra šios sistemos galia sudarys 240 kW/326 AG. Šiuose automobiliuose naudojamos baterijos pasirinkus vien elektrinį režimą leis nuvažiuoti iki 40 km atstumą.
Numatomos vidutinės degalų sąnaudos sudarys 2,1l/100 km, anglies dvideginio emisija – 49 g/km (BMW 740e modelio duomenys).
Gamintojo teigimu, BMW 5-oji serija geriausiai parduodamų „premium“ klasės sedanų sąrašo viršūnėje yra jau pusę pastarojo dešimtmečio. Per praėjusius metus visame pasaulyje buvo parduota 347 tūkst. BMW 5-osios serijos modelių.
Šios serijos modelių spektras prasideda nuo itin ekonomiško BMW 518d, kurio vidutinės degalų sąnaudos sudaro 4,3-4,7 l/100 km, ir baigiasi 423 kW/ 575 AG galios sportiškuoju flagmanu BMW M5.
Praėjusiais metais rinkoje pasirodžiusi antroji kompaktiškų visureigių BMW X1 karta turi naujai suprojektuotą variklio skyrių ir 5 cm aukštesnį stogą.
BMW X1 serijos variklių gamą sudaro trys benzininiai ir trys dyzeliniai motorai. Du iš jų siūlomi su priekinių varančiųjų ratų sistema, o likusieji montuojami su pažangia BMW keturių varančiųjų ratų sistema „xDrive“.
Naujos kartos BMW X1 modeliuose pirmą kartą tapo prieinamos tokios funkcijos kaip projekcinis ekranas, LED šviesų žibintai ir pakabos valdymas „Dynamic Damper Control“.
Žurnalo „Auto Motor und Sport“ skaitytojai geriausius automobilius renka jau 40 metų. Geriausius automobilius šiais metais jie rinko iš 364 vertinimui pateiktų modelių. Balsavime dalyvavo daugiau kaip 115 tūkst. žmonių.