Siūlomas dvi versijos: viena yra skirta individualiems pirkėjams ir aktyviam laisvalaikiui, kita – komercinei veiklai ir markės verslo klientams.
Gaminamos trijų dydžių komercinės versijos: „Kangoo Compact“, „Kangoo Express“ ir „Kangoo Maxi“, taip pat yra ir elektros varoma versija „Kangoo Z.E.“
Populiariausi – dyzeliniai
2015 m. komercinė versija sudarė 64 proc. visos „Kangoo“ gamybos apimties. 90 proc. tais metais pagamintų modelių buvo varomi dyzelinių variklių, 7 proc. – benzininių ir 3 proc. – elektros motorų.
Visa „Renault“ lengvųjų komercinių automobilių gama yra gaminama Prancūzijoje. „Trafic“ ir „Master“ furgonai atitinkamai gaminami Sanduvilio (Sandouville) ir Batilijos (Batilly) gamyklose.
Maubežo gamykloje taip pat gaminamas „Renault“ partneriui – „Daimler“, skirtas modelis „Citan“.
Japonija yra galutinis „Etoilé Blue“ spalva nudažyto, milijoninio „Kangoo“ kelionės tikslas.
Netikėtas gerbėjų ratas
Nors trys didžiausios šio modelio rinkos yra Prancūzija, Ispanija ir Vokietija, jo populiarumas didėja ir Japonijoje, kurioje 2015 m. buvo parduoti 1 679 „Kangoo“ automobiliai. Tai sudarė trečdalį visų šioje šalyje parduotų „Renault“ markės modelių.
Japonijoje siūloma tik laisvalaikiui skirta versija, tačiau šis automobilis yra pastovus klientų favoritas nuo 1998 m. Siekiant didesnio patrauklumo klientams, šioje rinkoje yra siūlomos specialios kėbulo spalvos.
Japonai mėgsta savo „Kangoo“. Kiekvienais metais Fudži (Fuji) kalno papėdėje šių automobilių savininkai susirenka į tradicinį renginį, pavadintą „Kangoo Jamboree“.