Žinant tai, kad bazinės komplektacijos modelio, kuris JAV parduodamas su „Acura“ prekės ženklu, kaina siekia 158 tūkst. dolerių, įskaitant pristatymą, tokia suma atrodo dar įspūdingiau.
Pirmąjį nuo surinkimo linijos nuvažiavusį egzempliorių su išskirtiniu „001“ kėbulo numeriu įsigijo ne kas kitas, o NASCAR lenktynių komandos „Hendrick Motosports“ savininkas Rickas Hendrickas. Visus už automobilį gautus pinigus „Honda“ paaukojo labdarai.
Sausio 29 dieną vykusiame „Barret-Jackson“ aukcione šio automobilio kainos siūlymai labai greitai pasiekė 1 mln. dolerių ribą.
Skelbiama, kad tai yra brangiausiai parduotas pirmasis serijinės gamybos automobilis per visą 45 metus skaičiuojančią šio aukciono istoriją.
Išskirtinis NSX atiteko žinomam pirmųjų sportinių modelių egzempliorių kolekcionieriui R.Hendrickui. Automobilis greta kitų eksponatų bus laikomas jo muziejuje Šarlotėje.
Naujasis japonų gamintojo superautomobilis yra itin sudėtingas inžinerinis kūrinys. Hibridinę jo jėgainę sudaro net keturi motorai – dviem turbinomis aprūpintas 3,5 l, V6 tipo benzininis ir trys elektriniai.
Vienas iš elektros motorų sumontuotas tarp vidaus degimo variklio ir automatinės devynių laipsnių greičių dėžės padeda išlyginti galios svyravimus įsibėgėjant, stabdant ir keičiant pavaras. Likę du – suka po vieną priekinį ratą.
Greta žadamo keturių ratų pavaros teikiamo įspūdingo sukibimo posūkiuose, bendra 573 AG siekianti jėgainės trauka leis NSX nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 2,9 s ir išvystyti 310 km/val. greitį.
Įgaliotose atstovybėse užsisakyti naująjį NSX amerikiečiai galės nuo vasario 25 dienos, o Europoje prekyba šiuo modeliu prasidės kiek vėliau.
Senajame žemyne automobilis tradiciškai bus parduodamas su „Honda“ emblema.