„Mustang“ ir „Focus RS“ yra neabejotini šių pokyčių katalizatoriai ir abu automobiliai jau netrukus atsiras ir „Inchcape Motors“ salone Vilniuje.
Pirmą kartą oficialiai į Europą pradėto eksportuoti „Mustang“ amerikiečiai nespėja gaminti, o štai pirmasis „Focus RS“ praėjusią savaitę buvo pagamintas Vokietijos Zarluiso mieste esančioje „Ford Performance“ gamykloje.
Savo eilės dar laukia ir superautomobilis „Ford GT“ kurio mažos apimties gamyba bus pradėta metų pabaigoje.
Ne galia svarbiausia
„Ford Focus RS“ yra vienas iš 12 naujų sportinių modelių, kuriuos kompanija planuoja pristatyti pasaulio rinkoms iki 2020 metų.
„Focus RS“ sukurtas „Performance“ padaliniuose Europoje ir JAV, koncerno inžinieriams buvo suteikta beveik visiška veiksmų laisvė.
Kompaktiškas hečbekas gavo „EcoBoost“ šeimos 2,3 litro darbinio tūrio turbininį variklį, generuojantį net 350 AG. Galinga jėgainė ir visi keturi varantieji ratai „Focus RS“ leidžia iki 100 km/h įsibėgėti per 4,7 sekundės, tačiau įsibėgėjimas nėra svarbiausias tokio tipo automobiliui – valdymo tikslumas ir posūkio įveikimo greitis, pasak „Ford Performance“ specialistų – bus stulbinantis.
„Karštasis hečbekas“ taip pat turės kelis nustatomus važiavimo režimus, įskaitant ir „Drift mode“, kuris leis automobilį valdyti kontroliuojant slydimą šonu.
Nuo rugsėjo vartotojai jau užsakė daugiau nei 3 100 „Focus RS“.
Paklausa viršija pasiūlą
„Ford Mustang“ į Lietuvą būtų atvykęs kur kas anksčiau, tačiau bėda ta, kad „Ford“ gamykla Flet Roke tiesiog nesusidoroja su užsakymų gausa.
Šeštosios kartos „Mustang“ parduodamas su klasikiniu V8 5 litrų darbinio tūrio 421 AG galios varikliu ir gerokai ekonomiškesniu „EcoBoost“ 2,3 litro darbinio tūrio turbininiu varikliu, generuojančiu 317 AG. Galingiausias „Mustang“ iki 100 km/h įsibėgėja per 4,8, o taupesnysis – per 5,8 sekundės.
Pirkėjai Europoje taip pat gali pasirinkti standartinę „Performance Pack“ važiuoklę su Europai pritaikyta stabdžių sistema arba specialiai „Mustang“ sukurtą keičiamų režimų sportinę važiuoklę bei variklio režimo reguliavimo sistemą, pritaikytą lenktynių trasai.
Tikri automobilių gurmanai nekantriai laukia šių metų pabaigos, kai rinkoje pasirodys pirmieji naujos kartos superautomobiliai „Ford GT“.
Klasikinės sportinio automobilio architektūros, anglies pluošto konstrukcijos ir galingiausio variklio – daugiau nei 600 AG – derinys atrodo neblogai, o kaip jis važiuos sportinėje trasoje pamatysime birželio mėnesį vyksiančiose prestižinėse Le Mano ištvermės lenktynėse.