Dar prieš penkerius metus jo situacija atrodė labai liūdnai. Buvo tvarkomi „Fisker“ kompanijos, kuri taip ir nesugebėjo įgyvendinti skelbtos vizijos, bankroto dokumentai.
Tačiau šiuos metus H.Fiskeris pasitiko jau visiškai atgavęs pasitikėjimą, o Detroite buvo apsuptas naujų sportinių modelių.
Vietoje hibridinių jėgainių – V8
Tiesa, patys automobiliai nėra visiškai nauji – panaudotos senųjų „Fisker Karma“ važiuoklės, tačiau vietoje hibridinių jėgainių juos varo patikimas amerikietiškas 638 AG motoras, paskolintas iš „Corvette“.
Tačiau „VM Destino“ vadinami atgimę „Karma“ modeliai atrodo kukliai greta naujojo „Force 1“. Automobilio, kurio konstrukcija buvusių H.Fiskerio darbdavių iš „Aston Martin“ teigimu, yra ankstesnių jo projektų britų kompanijoje kopija.
Dėl tokių gamintojo pareiškimų H.Fiskeris netgi kreipėsi į teismą.
„VLF Automotive“ pavadinimu nuo šiol žinomos jo ir dviejų partnerių amerikiečių kompanijos automobiliai išsiskiria išraiškingu dizainu ir nevaržoma galia.
H.Fiskeris didžiuojasi naujovėmis, kurias jis pristatė rinkai kartu su „Karma“. Brangus iš tinklo įkraunamas hibridas buvo pagrindinis „Tesla“ konkurentas ir nors abu šie gamintojai rinkoje pasirodė beveik tuo pat metu, „Fisker“ buvo pirmasis.
Amerikietiškas superautomobilis
Dabar jis pripažįsta buvęs pernelyg optimistiškai nusiteikęs elektromobilių atžvilgiu. Per artimiausiu penkerius metus visi žmonės į juos persėsti nespės – bus tikra automobilių įvairovė.
„Force 1“ yra naujausias H.Fiskerio kūrinys. Tai amerikietiškas 276 tūkst. eurų kainuojantis superautomobilis, kurio vienintelis konkurentas namų rinkoje yra „Ford GT“.
Pats automobilis iš tiesų nėra didžiulė naujiena. Iš esmės tai „Dodge Viper“ su modifikuotu kėbulu ir itin prabangiu interjeru, kuriame netgi yra du laikikliai šampano buteliams.
Tačiau jo dizainas atrodo šviežiai ir gali būti, kad jis labai patiks amerikiečiams, kuriuos traukia „Corvette“. Kai kuriems iš jų norisi kažko puošnesnio ir labiau išskirtinio, o „Force 1“ patenkina abu šiuos reikalavimus.
Dar galingesnis už originalą
Nors „Force 1“ yra techniškai identiškas dabartinės kartos „Viper“, tas pats 8,4 l darbinio tūrio V10 tipo motoras išvysto 745 AG galią (100 AG daugiau nei originalas) ir 865 Nm sukimo momentą.
Taip pat vietoje mechaninės šešių laipsnių transmisijos šiame automobilyje gali būti montuojama ir svirtelėmis valdoma automatinė pavarų dėžė.
„Force 1“ taip pat turi naujas aerodinamikos detalės – iš anglies pluošto kompozicinių medžiagų pagamintus priekinį ir galinį oro aptakus bei difuzorių.
21 colio skersmens lengvojo lydinio ratlankiai apauti įspūdingų išmatavimų 355/25 padangomis.
Naujasis H.Fiskerio superautomobilis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės per 3,0 s ir išvystys maksimalų 355 km/val. greitį.