Dedamos didelės pastangos susigrąžinti klientų pasitikėjimą, kuriamos alternatyviais degalais varomos transporto priemonės. Vokiečiai su pasididžiavimu skelbia, kad praėjusiais metais „Volkswagen“ asortimentą papildė ne vienas įkraunamas hibridas, elektromobilis ar suspaustomis dujomis varomas modelis.
Be to pristatyta keletas grynai pramoginių modelių, tokių, kaip bekelės vabalas „Volkswagen Beetle Dune“ ir padidintos galios „GTI Club Sport“.
Kompanijos atstovai įsitikinę, kad „Volkswagen“ ir toliau daugelyje šalių išlieka vienu iš geidžiamiausių darbdavių, sugebančiu pritraukti ir tinkamai motyvuoti aukštos kvalifikacijos specialistus.
Kaip skelbiama oficialiame pranešime spaudai, atliekamos stambios koncerno vidaus reformos jau šiemet pradės duoti rezultatus.
2015 m. Vakarų Europoje parduota 1,5 mln. „Volkswagen“ automobilių arba 4,7 proc. daugiau, nei 2014 m.
Vokietijoje pardavimai išaugo 3,9 proc., Ispanijoje – net 13,9 proc., Italijoje – 5,8 proc.. Vidurio ir Rytų Europos rinkos judėjo priešingomis kryptimis. Štai, Rusijoje pardavimai sumažėjo net 38,8 proc., o daug mažiau gyventojų turinčioje Čekijos Respublikoje net 42,1 proc.
8,5 proc. ūgtelėjo ir mūsų kaimynės Lenkijos rinka.
Į Azijos ir Ramiojo Vandenyno regioną importuota ir ten esančiose „Volkswagen“ bei partnerių gamyklose pagaminta 2,84 mln. vnt. automobilių. Bendrovės pardavimų specialistams visus metus ypatingų rūpesčių kėlė į prisotinimo fazę įžengusi Kinijos rinka, kuri metus baigė nors ir simboliniu, bet visgi augimu (+0,3 proc.).
Šiaurės Amerikoje pardavimai augo 0,9 proc.. JAV pardavimai sumažėjo 4,8 proc., tačiau Kanadoje didėjo 7,1 proc.. Meksikoje „Volkswagen“ pardavimai išaugo net 11,8 proc.
Pietų Amerikoje iš viso parduota 458500 Volkswagen automobilių. Dauguma iš jų buvo patiekta į Braziliją – svarbiausią šio regiono rinką. Tiesa, dėl ekonominio sunkmečio pardavimai šioje šalyje sumažėjo ženkliai – 38 proc..