Todėl korėjiečių kompanijai „Hyundai“ pristačius savo naujieną kilo spėlionių, kad geriausia strategija – pamėginti sukelti lengvą sąmyšį ir taip į save nukreipti dalį publikos susidomėjimo.
Kas galvojo vardą?
Sakydami, kad švediško automobilio neįmanoma supainioti su korėjietišku, teisūs būtumėte tik iš dalies.
„Hyundai“ vadovybė gerai suprato, kad šis prekės ženklas niekur pasaulyje nėra siejamas su didele prabanga, todėl buvo nuspręsta kurti atskirą. Taip vietoje „Genesis“ sedano ir kupė atsirado nauja prabangių automobilių markė.
Pirmasis jo modelis, įspūdingų gabaritų G90 sedanas kaip tik debiutavo Detroito automobilių parodoje.
Tačiau ten pat buvo pristatytas ir „Volvo“ markės gerbėjų ilgai lauktas sedanas S90.
Tokios aukštos klasės naujienų pristatoma gana retai, todėl neįmanoma nepastebėti, kad abu automobiliai pavadinti praktiškai taip pat.
Tik „Volvo“ paskelbė apie būsimojo modelio vardą gerokai seniau. Be to, S90 pavadintas pagal senas švediškų automobilių gamintojo tradicijas.
Ilgai lauktas modelis
Gruodžio pradžioje išplatintos pirmosios solidaus, bet ne pernelyg pretenzingo išorės dizaino ir subtiliai prabangaus interjero nuotraukos sukėlė naują susidomėjimo „Volvo“ produkcija bangą.
S90 atrodo išdidžiai, tačiau nėra pernelyg agresyvus. Kaip ir XC90 visureigio salone, jo viduje pastebimas išskirtinis dėmesys detalėms. O pats prietaisų išdėstymas sugalvotas taip, kad automobilio priekis neatrodytų perkrautas nereikalingomis detalėmis.
Greta kitų vairuotojo pagalbos sistemų automobilis taip pat turi įrangą, kuri valdo automobilį važiuojant iki 130 km/val. greičiu.
Jai nereikalinga orientyru galinti būti transporto priemonė priekyje ir, kaip sako patys „Volvo“ atstovai, tai dar vienas žingsnis link autonominio automobilio sukūrimo.
Lygina su „Mercedes-Benz“
S90 taip pat buvo pristatyta įdomi saugumo įrangos naujovė. Šis prabangus sedanas turi sistemą, kuri dieną ar naktį gali aptikti stambius gyvūnus ir perspėti vairuotoją bei padėti jam sustabdyti automobilį.
Galingiausias ir siūlomų variklių – hibridinė 410 AG galios jėgainė, kurios akumuliatorių baterijos gali būti įkraunamos iš tinklo.
„Genesis G90“ sedanas atrodo gerokai arogantiškiau, nors kaip sako patys „Hyundai“ atstovai jo dizainas turi kelti asociacijas su S klasės „Mercedes-Benz“. Korėjiečiai įsitikinę, kad jų modelis siūlo analogišką prabangos lygį, o kadangi kaina yra gerokai mažesnė – pirkėjų susidomėjimas garantuotas.
Ryškiausias G90 išorės dizaino akcentas – gigantiškos radiatoriaus grotelės, virš kurių puikuojasi sparnuotas „Genesis“ prekės ženklas.
Korėjiečių sedano variklių gamoje – du benzininiai motorai. Dviem turbokompresoriais aprūpintas 3,3 l darbinio tūrio V6 tipo motoras išvysto 365 AG, o 5,0 l V8 tipo – 420 AG.
„Hyundai“ atstovai tikina, kad su šiuo motoru G90 nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,7 s ir yra toks pat greitas kaip „Mercedes-Benz S500“.
Visi „Genesis“ sedanai bus komplektuojami su keturių ratų pavara.
Žada išskirtinį komfortą
G90 aprūpintas gausybe pagalbinių sistemų, tokių kaip automatinis avarinis stabdymas, pėsčiųjų fiksavimas ar išmanusis aklosios zonos stebėjimas, tačiau iki autonominio automobilio šiam sedanui dar toli.
Korėjiečiai giriasi, kad itin daug darbo inžinieriai įdėjo siekdami sumažinti triukšmą ir vibracijas salone. Tuo tikslu visa kabina iš vidaus yra padengta specialia garsą izoliuojančia medžiaga ir įrengti akustiniai langai.
Netgi 19 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai turi specialias garsą sugeriančias ertmes.
Vienas iš G90 trūkumų gali būti ribota spalvų pasiūla, mat klientai galės pasirinkti vos vieną iš penkių: baltą, juodą, rudą, sidabrinį ar pilką kėbulą.