Gamintojas visų paslapčių iš anksto neatskleidžia ir žada žiūrovams ne vieną staigmeną, tačiau jau žinoma, kad „Audi“ stende bus galima susipažinti su firminės „quattro“ pavaros naujovėmis, bendrovės įdirbiu vandenilinių variklių srityje.
Taip pat pasigrožėti netrukus į kelius išriedėsiančiu naujausios kartos „A4 Allroad Quattro“ universalu ir žvilgtelėti į šiek tiek tolimesnę apžiūrėjus „h-tron quattro“ konceptą.
Naujasis „A4 Allroad Quattro“ turės 34 mm padidintą prošvaisą ir nuolatinę visų ratų pavarą. Po gaubtu – galingi benzininiai ir dyzeliniai varikliai, iš kurių stipriausias išvystys 272 AG galią.
„A4 Allroad Quattro“ vairuotojams „Audi“ siūlo šiuolaikišką vairuotojo darbo vietą su naujos kartos prietaisų skydeliu ir sistema, atliekančia borto kompiuterio, navigacijos, pramogų sistemos ir junglumo galimybių valdymo funkcijas.
Teiks ekonomiško vairavimo patarimus
Naujas interneto galimybes vairuotojui ir keleiviams užtikrina spartaus LTE mobiliojo ryšio modulis.
Dėmesio taip pat nusipelno išplėstas vairavimo pagalbininkų sąrašas. Jame – naujas energetinio efektyvumo pagalbininkas, teikiantis vairuotojui patarimus ekonomiško vairavimo klausimais ir leidžiantis navigacinės sistemos suformuoto maršruto pagrindu sudaryti ekonomiško vairavimo strategiją.
Taip pat pažangus greičio palaikymas su sustoti ir vėl pajudėti bei tokiam automobiliui pravartus priekabos tempimo pagalbininkas.
Kitas ne mažiau įdomus eksponatas – „H-tron quattro“ konceptas su vandeniliniu varikliu. Šį sportinio visureigio bruožų turintį konceptą varo elektros variklių pora, kuriai elektros energiją tiekia ličio jonų akumuliatoriaus ir vandenilinės jėgainės tandemas.
Šiame kontekste įprastas ličio jonų akumuliatorius atlieka pagalbinio srovės šaltinio ir regeneruojamos energijos kaupiklio funkciją. Būtent į šį akumuliatorių teka stabdymo energijos sugrąžinama elektra.
Elektrinė „quattro“ pavara
„Audi H-tron quattro“ priekinius ratus suka priekiniame tilte sumontuotas 90 kW galios elektros variklis. Galinių ratų judesį kuria galiniame tilte sumontuotas 140 kW galios elektros variklis. Minėtų variklių kuriamo judesio paskirstymą atlieka visiškai elektrifikuota firminės „quattro“ visų ratų pavaros modifikacija.
Dviejų variklių varomas „H-tron quattro“ konceptas iki 100 km/val. įsibėgėja per 7 sek., o pilnos abiejų akumuliatorių įkrovos užtenka maždaug 600 km distancijai.
„Audi H-tron quattro“ koncepto konstrukcijoje yra keletas autonominio vairavimo ir automatinio parkavimo elementų, kuriuos kompanija tikisi įdiegti jau 2017 m pasirodysiančiame flagmane – A8.
Vienas iš jų – pernai anonsuotas ir šių metų pradžioje baigtas kurti centrinis valdiklis (zFAS). „Audi“ atstovai įsitikinę, jog visus šiuolaikinius vairavimo pagalbininkus turi valdyti būtent toks valdiklis. Jis ateityje taps autonomiškai vairuojamo automobilio „elektroninėmis smegenimis“.