Jau prieš kurį laiką buvo pristatytos šio modelio interjero inovacijos bei dalis techninių detalių, o šiandien įvyko oficiali šio automobilio pasaulinė premjera. „Mercedes-Benz“ koncernas pristatydamas naująjį modelį pakėlė verslo klasės automobilių kartelę dar aukščiau.
Ilgesnė ratų bazė ir aptakesnis dizainas
Detroite pristatyto naujojo „Mercedes-Benz“ E klasės automobilio dizainas pasižymi nuosekliomis linijomis, aptakumu ir kiekvienai šio modelio linijai atskiromis dizaino detalėmis. Pavyzdžiui, skiriasi bazinės versijos, Exclusive, Avantgarde ir AMG linijų modeliuose priekinės automobilio grotelės ir „Mercedes-Benz“ ženklo vieta bei dydis.
Didelio diametro ratai, platūs ir ilgi automobilio galiniai sparnai suteikia daugiau masės pojūčio ir žymi galingą automobilio charakterį.
Pagrindinės charakteristikos pozicionuoja šį modelį tarp S ir C klasės automobilių. Naujojo E klasės modelio ratų bazė yra 65 milimetrais ilgesnė (2939 mm), lyginant su šio modelio pirmtaku, o bendras automobilio ilgis padidėjo 43 milimetrais (4923 mm). Tačiau padidėjusios automobilio bazės, inžinieriai pasistengė ir naujojo E klasės modelio aerodinaminis parametras siekia 0,23.
Pristatė lietimui jautrų vairą
Viena didžiausių inovacijų viduje – sujungti du aukštos rezoliucijos 12,3 colio ekranai, kuriems galima parinkti vieną iš trijų atvaizdavimo stilių „Classic“, „Sport“, „Progressive“.
Taip pat pristatoma unikali vairo funkcija – E klasės modelio vairas turės lietumui jautrias zonas, kurios reaguos į vairuotojo pirštų judesius aukštyn / žemyn ir į šonus – panašiai kaip išmaniuosiuose telefonuose ir planšetėse.
Ši funkcija jau buvo naudojama centrinėje valdymo panelėje ir kituose „Mercedes-Benz“ modeliuose, tačiau lietimui jautrias zonas ant vairo, leisiančias patogiau keisti automobilio nustatymus, galės išbandyti tik E klasės vairuotojai.
Kaip jau įprasta naujiems „Mercedes-Benz“ automobiliams ypatingas dėmesys skiriamas interjero dizainui. E klasėje naudojamos aukščiausios kokybės interjero medžiagos – atvirų porų mediena, oda, metaliniai akcentai.
Šiomis medžiagomis sukuriamas grakščių linijų, inteligentiškas ir itin komfortabilus interjeras. Taip pat šioje automobilių kategorijoje pristatoma naujovė – šildomi durų porankiai ir centrinis valdymo skydelis.
Tarp variklių – hibridas
Naujasis E klasės modelis bus komplektuojamas su 4 skirtingais varikliais. E 200 modelyje bus montuojamas 2 litrų tūrio benzininis 184 AG (135 kW) galios variklis, E 220 d – dyzelinis 2 litrų 195 AG (143 kW), E 350 d – dyzelinis 3 litrų 258 AG (190 kW) galios variklis.
Hibridinio „Mercedes-Benz E 350 e“ modelio bendra galios sistema išvystys 249 AG (205 kW) galią ir 600 Nm sukimo momentą. Visuose E klasės modeliuose variklio galia į ratus perduodama per „9G-Tronic“ devynių pavarų automatinę pavarų dėžę.
Vokiečių koncernui įprastai skiriant didžiulį dėmesį saugos ir pagalbinėms sistemoms, naujoje E klasėje diegiamos persirikiuoti padedanti „Active Lane-change Assistant“ sistema, automobilio stabdymo efektyvumą didinanti „Active Brake Assist“ sistema, kuri kartu su „Evasive Steering Assist“ sistema padeda identifikuoti pėsčiuosius ir padeda jų išvengti; apie objektus esančius nematomoje zonoje perspėjanti „Active Blind Spot Assist“ sistema ir daugybė kitų saugos ir pagalbinių sistemų, didinančių važiavimo komfortą ir maksimaliai padedanti išvengti susidūrimų ir kitų incidentų.