Jo išvaizda ir charakteristikos – tiesiog neįtikėtinos ir nepanašios į jokį rinkoje esantį automobilį.
Elektra varomas „FFZero1“ turi net 1000 AG, gali įsibėgėti iki 321 km/val., o iki 100 km/val. pagreitėja per mažiau nei tris sekundes, rašo bbc.com.
Vienvietis automobilis komplektuojamas su šalmu, per kurį pilotui gali būti tiekiamas vanduo bei deguonis.
Stebinanti išvaizda
Įdomiausia išorės dalis – du „vėjo tuneliai“, esantys automobilio šonuose. Per juos cirkuliuojantis oras turėtų sumažinti pasipriešinimą ir aušinti baterijas.
Dėmesį patraukia ir „NSO linija“ – per automobilio priekį einanti LED juosta.
Interneto ryšį palaikančio automobilio vidus – dar įspūdingesnis. Vietoje tradicinio prietaisų skydelio vairuotojui rodomos projekcijos ant priekinio stiklo. Taip pat prieš automobilį, ant kelio, projektuojami virtualios realybės vaizdai.
Vairuotojas automobilį galės valdyti per didelį liečiamą ekraną, o ant vairo įrengtas išmaniojo telefono lizdas.
Kiek tokių automobilių bus pagaminta, dar neaišku.
Skeptikai neslėpė abejonių, ar šis automobilis apskritai išriedės į gatves, bet Kinijos interneto ir televizijos kompanijos „LeTV“ remiama „Faraday Future“ tikina pirmuosius automobilius pirkėjams pristatysianti po dviejų metų.
Statys gamyklą
Anksčiau „Tesla“ inžinieriumi dirbęs „Faraday Future“ tyrimų vadovas Nickas Sampsonas tvirtino, kad naujoji įmonė gali dirbti greičiau dėl modulinės platformos.
Jo teigimu, naujojo automobilio elementus labai paprasta perkonfigūruoti ir diegti skirtingo dydžio baterijas, montuoti nuo vieno iki keturių variklių, keisti ratų bazę bei kėbulo tipą.
Pasak N.Sampsono, po kelių savaičių įmonė pradės savo pirmosios gamyklos statybas netoli Las Vegaso, JAV. Įmonė į gamyklą ketina investuoti 930 mln. eurų ir jau turi 4500 darbuotojų. Tiesa, 15 mėnesių įmonėje išdirbęs vyriausiasis baterijų architektas neseniai paliko „Faraday Future“.
Ateityje įmonė planuoja kurti ir autonominių automobilių bei įkurti automobilių dalijimosi sistemą.
Nors sunku patikėti kad tokia jauna įmonė galėtų įgyvendinti visas savo idėjas, rinkos ekspertas Alexanderis Renzas paaiškino, kodėl „Faraday Future“ gali sulaukti sėkmės.
„Jų tikslas nėra automobilių pirkimas. Kartu su „LeTV“, kuri yra kaip Kinijos „Netflix“, automobilis tampa platforma. Ateityje, kai automobiliai bus autonominiai, žmonės turės ką nors juose veikti“, – užsiminė jis.