Tai yra net 32 proc. geresnis rezultatas nei pasiektas tuo pačiu laikotarpiu 2014 metais. Maža to, „Ranger“ yra vienintelis pikapas pasaulyje, kurio saugumas įvertintas aukščiausiu galimu balu – penkiomis „Euro NCAP“ žvaigždutėmis.
Trečiosios kartos „Ford Ranger“ modelis Europoje yra puikiai parduodamas nuo tada, kai buvo pristatytas 2011 metais. Šio modelio užimama pikapų rinkos dalis stabiliai augo nuo 11,7 proc. 2012 metais iki 23,5 proc. šiemet.
Augantis „Ford Ranger“ populiarumas lėmė, jog šis automobilis tapo pirmuoju pasirinkimu didžiausiai daliai pikapų pirkėjų, aplenkdamas netgi tokį konkurentą kaip „Toyota Hilux“, rodo naujausia „Ford“ statistika.
Augančiai „Ford Ranger“ paklausai šiuo metu daugiausia įtakos turi koncerno planai šių metų pabaigoje pristatyti naujos kartos „Ranger“, išsiskiriantį tokio tipo automobiliams neįprastai efektinga išvaizda, naujausiomis pagalbinėmis ir saugumo technologijomis bei taupumu, leidžiančiu net iki 17 proc. sumažinti degalų sąnaudas.
Kaip ir šiuo metu parduodamas modelis, taip ir naujasis „Ford Ranger Double Cab“, rinkoje išsiskirs maksimaliu penkių žvaigždučių „Euro NCAP“ saugumo įvertinimu – vieninteliu tokiu įvertinimu pasaulinėje pikapų rinkoje, suteiktu nepriklausomus saugumo testus atliekančios „Euro NCAP“ organizacijos.
Tarp „Ford Ranger“ technologijų galima rasti kelio juostų stebėjimo sistemas „Lane Keeping Alert“ bei „Lane Keeping Aid“, prisitaikančią greičio palaikymo kontrolės technologiją „Adaptive Cruise Control“ su pranešimo apie artėjančią kliūtį sistema „Forward Alert“, kelio ženklų atpažinimo įrankiu „Traffic Sign Recognition“, automobilio statymą palengvinančia „Front and Rear Park Assist“ sistema, galine vaizdo stebėjimo kamera „Rear View Camera“ bei jau standartine tapusia elektronine stabilumo kontrolės sistema ESC.
Kartu su šiomis technologijomis naujajame „Ford Ranger“ modelyje bus ir išmanioji balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC 2, važiavimo į įkalnę pagalbininkas „Hill Launch Assist“, pagalbos sistema važiuojant nuokalne „Hill Descent Control“, „Adaptive Load Control“ bei puikų stabdymą užtikrinanti „Emergency Brake Asistance“ sistema.
Gamintojas žada, kad naujasis „Ford Ranger“ modelis išsiskirs kukliu apetitu degalams. Tai padės užtikrinti efektyviau išnaudojama jėgainė, patobulinta „Auto-Start-Stop“ technologija bei pirmąkart šiame modelyje pristatytas elektrinis vairo stiprintuvas „Electric Power Assisted Steering“. Šių sistemų visuma leis pasiekti net iki 17 proc. mažesnes degalų sąnaudas.