JAV rinkoje visi šie modeliai gali būti parduodami su susidūrimų prevenciją užtikrinančia sistema „EyeSight“ – Lietuvos rinkoje ši sistema, stebinti eismo sąlygas greta važiuojančio automobilio ir padedanti vairuotojui išvengti susidūrimo, siūloma tik „Outback“ pirkėjams.
Į modelius montuojama jau trečiosios kartos „EyeSight“ sistema stebi kelių ženklinimą, kitų transporto priemonių greitį eismo sraute ir be vairuotojo gali sustabdyti automobilį, jeigu gresia susidūrimas.
Nuo 2015 metų IIHS sugriežtino saugumo vertinimo kriterijus. Anksčiau į geriausią įvertinimą pretendavę automobiliai turėdavo gauti gerą („Good“) rezultatą penkių rūšių susidūrimo testuose ir bent jau patenkinimą įvertinimą už autonominio stabdymo testą.
Nuo šiol siekiantiems aukštesnio – „Top Safety Pick+“ – įvertinimo jau reikia puikiai („Advanced“ arba „Superior“) įvertintų susidūrimo testų ir savaiminio stabdymo išvadų.
IIHS testų metu automobilis tikrinamas bene dažniausiomis avarijas primenančiose situacijose. Smūgiai „į nosį“ būna dvejopi: vairuotojo pusei tenka 25 procentai smūgio jėgos bei 40 procentų priekinės dalies atsitrenkia į nejudančią betoninę kliūtį.
Be to, vairuotojo ir keleivio saugumas tikrinamas šoninio smūgio metu arba imituojant smūgį į automobilio užpakalinę dalį. IIHS testuoja automobilius, imituodama automobilio apsivertimą.