Jis paskelbtas geriausiu verslo klasės automobiliu. Šį apdovanojimą skyrę komisijos nariai teigė, kad BMW 7 šioje kategorijoje – akivaizdus lyderis, o daugiausia simpatijų nusipelno dėl įdiegtų naujovių, išskirtinio komforto ir išsaugoto BMW automobiliams būdingo dinamiškumo.
Šios vasaros pradžioje debiutavęs naujasis BMW 7 nustebino net 130 kg sumažėjusio kėbulo svoriu, kuris tapo lengviausias tarp šios klasės automobilių.
Šis kėbulas, kurio konstrukcijoje sumaniai panaudoti anglies pluošto elementai ir kitos lengvasvorės medžiagos, praėjusį mėnesį pelnė prestižinį apdovanojimą „EuroCarBody 2015“. Šis svorio numetęs kėbulas naujam modeliui suteikia net kelis pranašumus – geresnį valdomumą ir mažesnes degalų sąnaudas.
BMW 7 yra aprūpintas įvairiomis funkcionalaus dizaino ir technologijų inovacijomis, tarp kurių – lazeriniai žibintai, kurių skleidžiamos šviesos spindulio ilgis gali siekti net iki 600 m, ar prasiveriančios priekinės grotelės, kurios reaguoja į variklio aušinimo poreikį.
Tai taip pat pirmasis automobilis, kuris turi nuotolinio parkavimo sistemą – spustelėjus komandą ant automobilio raktelio, jis gali pats įvažiuoti į ar išvažiuoti iš stovėjimo vietos – vairuotojui tuo metu būti automobilyje net nebūtina.
Tiesa, šios funkcijos žurnalistai išbandyti negalėjo, nes bandomajame modelyje ji nebuvo įdiegta.
Šio prabangaus sedano viduje – pasirenkamas salono apšvietimas, į krėslą su atrama kojoms galinti transformuotis galinė sėdynė, taip pat turinti masažo funkciją, multimedijos sistema su liečiamuoju ir gestais valdomu centrinės panelės ekranu, taip pat galimybė įkrauti telefoną be laidų.
BMW 7 variklių gamą sudaro du benzininiai, du dyzeliniai ir su hibridine pavara montuojamas varikliai.
Lrytas.lt “Auto“ skyriaus redaktorė Ilona Steponėnė teigė pati turėjusi senesnės kartos BMW 750 iL su E32 tipo kėbulu, todėl išbandyti naują septintąją seriją jai buvo itin įdomu.
„Jie nesiskiria kaip diena ir naktis – jie skiriasi kaip Žemė ir Mėnulis. Automobilis numetė net 130 kg ir tai kardinaliai pakeitė jo valdomumą, bet kartu nepadaryta jokių kompromisų iš komforto pusės. 7 serijos BMW lygiai taip pat malonu vairuoti, kaip ir būti vežamam ant galinės sėdynės“, – teigė ji.
Žurnalistė prisiminė ir baisias degalų sąnaudas – net važiuojant ramiai senasis septintukas su V12 formos varikliu 100 km suvartodavo apie 20 litrų benzino. Tuo metu naujasis modelis net važiuojant visiškai netaupiai,sudegino tik 8,8 l dyzelino.
Tradicinius 19-ą kartą vykusius Lietuvos metų automobilio rinkimus organizavo Lietuvos žurnalistų klubas.
Vertinimo komisiją sudarė šio klubo nariai Dainius Leonavičius, Dina Sergijenko, I.Steponėnė, Jurgis Paplaitis, Paulius Sviklas, Ramūnas Fetingis, Renaldas Gabartas, Valdas Juozas Vilūnas, Valdas Valiukevičius ir Vitoldas Milius.