Jis pakartojo ankstesnės kartos populiariausio visų laikų rodsterio pasiekimą – MX-5 Japonijos metų automobiliu buvo išrinktas ir 2005-2006 metais.
Tai jau trečiasis „Mazda“ titulas per keturis pastaruosius metus – 2012-2013 metų Japonijos automobiliu tapo „Mazda CX-5“, o 2014-2015-ųjų automobiliu išrinktas „Mazda2“.
Komisija pažymėjo neblėstantį MX-5 kūrėjų entuziazmą ir tobulą automobilio inžineriją. Perkrautų, sunkių ir labai galingų sportinių monstrų laikmečiu MX-5 liko ištikimas klasikinei sportinio automobilio sampratai – lengvas, grakštus, puikiai valdomas ir labai smagus vairuoti.
Gamintojo teigimu, ketvirtosios kartos MX-5 išsiskiria elegantišku dizainu ir „Skyactiv“ technologijų rinkiniu.
Konstruodami MX-5 inžinieriai laikėsi „Jinba Ittai“ (raitelis ir arklys susiliejantys į vieną) koncepcijos ir klasikinės sportinio automobilio struktūros – variklis priekyje, varantys ratai galiniai, svorio centras – kuo arčiau asfalto.
Net 100 kilogramų lengvesniam už ankstesnės kartos MX-5, automobiliui neprireikė galingos jėgainės – naujasis rodsteris turi arba 1,5 litro darbinio tūrio 131 AG „Skyactiv-G“, arba 2 litrų darbinio tūrio 160 AG „Skyactiv-G“ variklį kurie komplektuojami su 6 laipsnių mechanine „Skyactiv-MT“ greičių dėže.
„Tokį rezultatą lėmė visos komandos entuziazmas ir parama, todėl mes labai didžiuojamės MX-5 pasiekimu. Įkvėpti sėkmės, mes ir toliau kursime automobilius, kurių pagrindinis tikslas bus teikti vairavimo malonumą ir o vartotojai juos rinktųsi vėl ir vėl“, – sakė „Mazda Motor Corporation“ prezidentas Masamichis Kogai.
Japonijos metų automobilis renkamas nuo 1980 metų. Per visą laikotarpį titulą yra laimėję 6 „Mazda“ modeliai.