„Jaguar XE“ gaus keturių ratų pavarą ir naują išmaniąją įrangą

2015 m. gruodžio 8 d. 14:39
„Jaguar“ patvirtino, kad 2017 metų laidos XE turės ir visais ratais varomą versiją, bus aprūpintas išmaniosiomis pagalbinėmis sistemomis ir naujos kartos komunikacijos sistema.
Daugiau nuotraukų (4)
Pastaroji bus valdoma naudojant 10,2 colio įstrižainės didelės raiškos liečiamąjį ekraną, o sistemos branduolį sudarys keturių branduolių procesorius bei 60 GB talpos diskinis SSD kaupiklis.
Atskiros sistemos dalys bendraus tarpusavyje itin sparčiu „Ethernet“ tinklu. Sistema bus valdoma tiek liečiant ekraną, tiek pirštų judesiais priešais jį.
Išmani navigacijos sistema sukonstruota taip, kad net praradus GPS palydovų signalą, automobilyje įtaisyta įranga tiksliai nustatys geografinę padėtį ir toliau rodys pasirinktą maršrutą.
Sistema taip pat stebės degalų suvartojimą ir perspės, jei bake jų bus likę per mažai, kad būtų pasiektas kelionės tikslas. Tuomet sistema parodys artimiausias maršrute esančias degalines iki kurių dar galima nuvykti. Jei vėluojate, sistema perspės numatytus asmenis elektroniniu paštu arba SMS žinute.
Kokybiška garso sistema
XE taps mielesniu ir audiofilams – Didžiosios Britanijos bendrovė „Meridian“ specialiai šiam modeliui sukūrė 11 garsiakalbių sistemą, kurios galia siekia 380 vatų, o dar toliau pažengusiems siūloma 18 garsiakalbių 825 vatų galios garso sistema.
„Meridian“ sukurta garso apdorojimo sistema užtikrina beveik idealų skambesį – iškraipymo lygis grojant maksimaliu garsu siekia vos 0,2 proc.
„InControl Touch Pro“ turi programėles tiek „Android“, tiek iOS sistemoms, taip pat ir nuotolinio valdymo programėlę išmaniajam laikrodžiui „Apple Watch“.
Dinamiško vairavimo mėgėjams „Jaguar“ parengė kitą naujieną – visų varomų ratų sistemą su „Intelligent Driveline Dynamics“ (IDD) moduliu.
Sistema daugeliu atvejų XE leidžia likti galiniais ratais varomu automobiliu, tačiau jei sąlygos staigiai keičiasi, akimirksniu suveikia daugiadiskė sankaba, kuri trauką išmaniai paskirsto visiems keturiems ratams. Tokia pat sistema montuojam į naujos kartos „Jaguar XF“ ir į miesto visureigį „F-Pace“.
Keturių ratų pavara
IDD ne tik nuolat vertina kiekvieno rato sukibimą, skaičiuoja traukos praradimo potencialą bet ir stengiasi nuspėti būsimas važiavimo sąlygas pagal pokyčių tendencijas. Taigi, jei sistemai „atrodo“, kad galiniai ratai greitai nebepajėgs efektyviai išnaudoti traukos, sankabos prijungia ir priekinius ratus.
Priekiniai ratai tampa varomais ir tuomet, jei posūkyje automobilio galinė dalis pradeda slysti nevaldomai. Įrengos veikla taip pat lemia ir dinaminės stabilumo kontrolės bei „Jaguar Drive Control“ sistemų veikimo pobūdį.
XE jau turi „Land Rover“ šeimos visureigiuose išgarsėjusios „Terrain Response“ sistemos analogą – „Adaptive Surface Response“.
Šios sistemos vaidmuo – traukos skirstymą subalansuoti taip, kad šis labiausiai tiktų kelio (ar bekelės) dangai. Tiesa, sistemoje jau nėra atskirų ledui, sniegui ir lietui skirtų algoritmų – adaptyvi technologija leidžia sistemai prisitaikyti prie dangos, įskaitant ir mišrius variantus.
Kol kas „Jaguar“ visų varomų ratų technologijas ketina diegti tik į tas XE modifikacijas, kuriose montuojami dviejų litrų darbinio tūrio 180 AG dyzelinis ir turbininis 3 litrų darbinio tūrio 340 AG benzininis variklis. Abu varikliai poruojami su 8 laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis ZF.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.