Naujausia autonominio automobilio vizija „Concept 26“ keri santūria skandinaviška prabanga.
Įdomiausia salono dalis – besivartanti dešinė prietaisų skydo dalis, pavirstanti į milžinišką ekraną. Salone taip pat įrengtas staliukas, išsitiesianti vairuotojo sėdynė su atrama kojoms, slankiojantis vidurinis prietaisų skydas ir skoninga salono apdaila.
Gamintojo teigimu, toks autonominis automobilis keliuose galėtų pasirodyti jau 2017 metais.
Pavadinime esantis skaičius 26 reiškia vidutinę kelionės į darbą ir namo trukmę minutėmis. Gamintojas ištyrė, kad būtent tokiose kelionėse vairuotojas jaučia mažiausiai vairavimo džiaugsmo, todėl įsijungęs autonominį režimą vairuotojas galėtų pažiūrėti televizorių, panaršyti internete ar pasnausti.
„Volvo“ patentavo naujo dizaino sėdynes, kurios lengvai transformuojasi pagal poreikius. Jei vairuotojas nori, jis gali vairuoti pats, bet pasirinkus kūrybos ar poilsio režimą vairas atsitraukia, sėdynė atsilenkia, o prietaisų skydas transformuojasi į ekraną.
Su „Concept 26“ „Volvo“ ketina išplėsti vairuotojų suvokimo ribas ir parodyti, kad automobilis gali teikti malonumą ne vien jį vairuojant.
„Volvo“ užtikrino, kad ši koncepcija nėra tik graži idėja – ji jau paruošta gamybai, o įmonė planuoja 2017 metais Švedijoje, Goteburge, pristatyti pirmąją autonominių automobilių seriją gyventojams, kasdieniam naudojimui.
„Volvo“ Tyrimų ir vystymo viceprezidentas Peteris Mertensas pasisakė ir apie atsakomybę dėl autonominių automobilių galimai sukeliamų avarijų.
„Mes tvirtai tikime, kad gamintojas turi prisiimti pilną atsakomybę už įvykius, kai automobilis važiuoja autonominiu režimu. Jei gamintojas neprisiima atsakomybės, tai aiškiai reiškia, kad jis nepasitiki savo autonominio vairavimo technologija“, – sakė jis.