Japonijoje nedidelių kompaktiškų automobilių ir šiaip nestinga, o Tokijo parodoje jų tiesiog apstu. Tiesa, nėra jokių garantijų, kad didžiuma tokių mašinų kada nors išriedės į gatves. Tačiau dizainerių ir inžinierių fantazija tikrai užburia.
Antai „Suzuki“ atstovai parodoje demonstravo neįprastą mažą vienatūrį „Air Triser“. Jo vidų galima keisti pagal pageidavimus, nelygu kiek žmonių nori susėsti.
Mat sėdynės stumdomos į visas puses, sulenkiamos, iš jų galima suformuoti ir pusapvalę sofą. Kad tokiame automobilyje nebūtų nuobodu, sienoje įtaisytame ekrane galima žiūrėti kad ir filmus. Žinoma, ne vairuotojui.
„Nissan“ irgi parodė, kaip įprastus automobilius keičia šiuolaikinės technologijos. Ši kompanija parodoje pristatė „Nissan IDS“ su protingo vairavimo sistema.
Tai naujos kartos automobilis, kuris gali vairuoti pats. Negana to, sistema įsimena, kaip vairuotojas valdo mašiną, todėl perėmusi valdymą ji gali pamėgdžioti žmogaus stilių.
O jaunimą „Nissan“ galbūt galėtų pavergti su „Teatro for Dayz“ modeliu, jei tik jis iš koncepcinio kada nors iš viso taps serijiniu. Ši mašina nuo priekio iki galo – ištisas internetas.
Keleiviai joje gali siųstis ir dalintis įrašais bei kitokiais failais, o panorėję nesunkiai juos peržiūrėti galybėje jutikliais valdomų ekranų. Jei ir jų per maža, tai su projektoriumi bet kurią interjero dalį (o viduje viskas balta!) paversti dar vienu ekranu.
„Daihatsu“ modelyje „Tempo“ irgi yra ekranas, tačiau jis skirtas kokiam nors valgiaraščiui surašyti. Mat stovintį automobilį nesunkiai galima paversti nedidele kavine – užtenka atidaryti šoninę sienelę, kuri pavirsta savotiška prekybos vitrina.
O štai „Toyota“ siūlo nepamiršti, kaip turi atrodyti tikras automobilis. Tiksliau, jo vidus: koncepcinį trivietį bagį „Kikai“ iš išorės „puošia“ variklyje ar pakaboje labiau įprastos matyti detalės.