Tiesa, dabartinis modelis tikrai nėra pats kukliausias Senojo žemyno rinkoje. Galinius sedano ratus suka iš „Corvette“ paskolintas 6,2 litro darbinio tūrio V8 tipo motoras su mechaniniu kompresoriumi.
Išvystoma 640 AG maksimali galia ir 855 Nm didžiausias sukimo momentas leidžia CTS-V nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,7 s ir išvystyti maksimalų 320 km/val. greitį.
Palyginimui, pats galingiausias „Mercedes-Benz E63 AMG S“ modelis išvysto 577 AG galią arba 63 AG mažiau nei „Cadillac“ sedanas.
Tačiau galios varžybos artimiausiu metu nesibaigs. Kaip „Automobile Magazine“ patvirtino neįvardintas šaltinis amerikiečių kompanijos viduje, 640 AG tikrai ne riba.
Konkurentai artimiausiai metais pristatys galingesnius modelius, o „Cadillac“ nori išlikti pačiame viršuje.
CTS-V variklis nėra vienintelis dėmesio vertas šio modelio mazgas. Sedanas taip pat turi „Brembo“ stabdžius, magnetinę pakabą, stabilumo kontrolės sistemą, elektronikos valdomą blokuojamą reduktorių ir daug anglies pluošto kompozicinių detalių.
Kol kas sunku prognozuoti, kiek galios turės naujas CTS-V. Artimiausiu metu turėtų pasirodyti atnaujinti pagrindinių konkurentų, Vokietijos gamintojų, modeliai. Tuomet bus žinomi ir apytikslė „Cadillac“ charakteristika.