Įdomu tai, kad po šiuo pavadinimu slepiasi ne nauja S5 ar RS5 versija, o ganėtinai kuklus kupė su 245 AG galios 3,0 litrų dyzeliniu varikliu. Jis gavo 20 colių ratus, sportines sėdynes ir agresyvesnę kėbulo apdailą.
Salone išsiskiria iš RS modelių pasiskolintos sportiškos sėdynės. Jos aptrauktos oda ir papuoštos kontrastingų spalvų siūlėmis. Oda taip pat aptrauktas vairas, pavarų perjungimo ir rankinio stabdžio svirčių rankenėlės. Pedalai dengti nerūdijančio plieno antdėklais.
245 AG galią ir 580 Nm sukimo momentą išvystančio 3,0 l TDI variklio trauka per septynių laipsnių „S tronic“ pavarų dėžę bus perduodama į „quattro“ nuolatinę keturių ratų pavarą.
Maksimalus automobilio išvystomas greitis elektronikos apribotas iki 250 km/val.
Iš viso bus pagaminta 50 vienetų „A5 DTM“ automobilių. Vokietijoje kupė kainuos maždaug 74540 eurų.