BMW M2 kupė sportiškumą išduoda išoriniai dizaino elementai: žemai nuleistas priekinis oro aptakas su didžiulėmis oro įsiurbimo angomis, sparnai su tipiškomis „M“ serijai arkomis, 19 colių (48,26 cm) skersmens aliuminio ratlankiai, žemas ir platus automobilio galas su pakeista išmetimo sistema ir daug kitų elementų.
Viduje pirkėjai ras sportines sėdynes, „M“ vairą ir bėgių perjungimo svirtį. Salone gausiai naudojama oda ir anglies pluoštu sustiprintas plastikas. Salone pastebimi ir mėlyni dygsniuoti apsiuvimai bei įvairūs elementai, pažymėti „M“ raide.
Į BMW M2 bus montuojamas 3,0 l darbinio tūrio šešių cilindrų variklis su „M TwinPower Turbo“ technologija. Motoro maksimali galia – 370 AG – išvystoma esant 6500 sūkių per minutę.
Nuo 0 iki 100 km/val. kupė įsibėgės per 4,3 sekundės. Tokį pagreitį išvystys modelis su už papildomą mokestį montuojama septynių laipsnių dvigubos sankabos greičių dėže ir variklio paleidimo kontrolės sistema.
Maksimalus greitis bazinėje M2 versijoje elektronikos bus ribojamas iki 250 km/val., o „M Driver’s Package“ modeliuose – iki 270 km/val.
Gamintojas skaičiuoja, kad važiuojant mišriomis sąlygomis, naujasis kupė sunaudos 8,5 litro degalų, o į aplinką išmes 199 g/km CO2. Naudojant „M DCT“ greičių dėžę, degalų sąnaudos sumažės iki 7,9 l/100 km, o emisijos – iki 185 g/kilometrui.
Kaip ir „BMW M3“ ir „M4“ modeliuose, priekinėje ir galinėje ašyse naudojamas aliuminis.
Sportiško vairavimo entuziastai automobilyje ras naudingų programų. Pavyzdžiui, „GoPro“ aplikacija leis užfiksuoti greičiausiai apvažiuotą ratą, o „M LapTimer“ padės sekti piloto vairavimo stilių. Vairuotojas taip pat galės pasidalinti informacija apie trasos greičio ruožus bei stabdymo vietas elektroniniu paštu arba per „Facebook“ socialinį tinklą.
BMW įgaliotasis atstovas „Krasta Auto“ skelbia, kad M2 Lietuvoje pasirodys kartu su modelio debiutu pasaulinėse rinkose 2016 m. pavasarį, o jo kaina prasidės nuo kiek daugiau nei 55 tūkst. eurų.