Kompanija pateikė prašymą įsigyti autorines teises į „Moskvič“ prekės ženklą, naudotą visuose modeliuose – pradedant pirmuoju serijinės gamybos 400-uoju ir baigiant paskutiniais AZLK automobiliais, „Svjatogoru“ ir „Princu Vladimiru“.
Dokumentus „Renault“ kompanijos padalinys pateikė spalio 7 d. nurodyti visi logotipai ir tekstiniai užrašai, kuriuos savo produkcijai naudojo 2006 m. bankrutavusi „Moskvič“ gamykla. Dalies prekės ženklų apsaugos terminai jau pasibaigę.
Pavyzdžiui, užrašas „Moskvič“, kuriame po „M“ raidės pavaizduota stilizuota Kremliaus siena niekam nepriklauso jau nuo 2004 m. Šiuo metu savininko neturi visas prekės ženklų ir logotipų komplektas.
Kitas klausimas yra markės pavadinimo naudojimas ne automobilių gamyboje. Užrašo kursyvu teisės nuo 2011 m. priklauso firmai „Auto vintaž“. Jos savininkė yra buvusio Maskvos mero žmona Jelena Baturina.
Šios kompanijos muziejuje buvo eksponuojami seni automobiliai, tačiau šių metų pradžioje ekspozicija buvo uždaryta, o mašinos pastatytos kitose salėse. Prekės ženklas „Moskvič“ buvo parduotas „Globex Investment“, kuri muziejaus patalpose įkūrė „Moskvič“ restoraną. Tačiau šis labai greitai buvo uždarytas.
Viena iš AZLK emblemų nuo 2012 m. gruodžio priklausė „Volkswagen“ koncernui, tačiau ja pažymėtas modelis rinkoje taip ir nepasirodė, todėl po poros mėnesių vokiečių teisės gali būti užginčytos.
2010 m. „Volkswagen“ taip pat įsigijo į eksportui skirtą „Moskvič“ pavadinimą „Aleko“.
Rusų dienraštis „Izvestija“ galimą „Moskvič“ atgimimą prilygina 2010 m. BMW koncerno inicijuotam „Mini“ prisikėlimui, devintajame dešimtmetyje „Volkswagen“ atgaivintai „Bugatti“ superautomobilių markei ir prieš dvejus metus į gatves grįžusiam, dar 1986 m. į „Nissan“ pavirtusiam, „Datsun“ prekės ženklui.