Generalinis direktorius dr. Herbertas Diessas pranešė apie esminius automobilių projektavimo ir gamybos strategijos pakeitimus: technologinių inovacijų diegimo spartinimą dyzelinių variklių sektoriuje ir unifikuotos elektromobilių platformos diegimą lengvosiose keleivinio ir smulkiojo komercinio transporto priemonėse.
Be to buvo atskleista naujosios kartos „Volkswagen Phaeton“ vizija, iš pagrindų besiskirianti nuo iki šiol galiojusių planų.
Ateities finansinės investicijos sumažintos milijardu eurų, finansavimo prioritetai teikiami energijos efektyvumo didinimo priemonėms.
Nuspręsta Europoje ir Šiaurės Amerikoje kaip galima greičiau pereiti vien tik prie SCR ir „AdBlue“ technologijas turinčių dyzelinių variklių. Gamintojas taip pat žada, kad dyzeliniai varikliai bus komplektuojami pažangiausiomis aplinkos taršą mažinančiomis išmetimo sistemomis.
Modulinės platformos diegimas
Bus spartinamas perėjimas prie šios platformos bei jos diegimas visose koncerno markėse. MQB platformos kūrimu ir tobulinimu rūpinsis ir už šį projektą bus atsakingi Nutzfahrzeuge lengvųjų automobilių padalinio vadovai.
MQB platformos techninių priemonių diegimo prioritetų sąraše – ilgo nuotolio įkraunami hibridai, galingi elektromobiliai su 300 km rida su viena akumuliatoriaus įkrova, perėjimas prie 48V automobilinės elektros sistemos, o taip pat naujų kartų benzininių, dyzelinių ir suspaustomis dujomis varomų modelių efektyvumo didinimas.
Taip pat bus diegiami nauji pagalbinių vairavimo sistemų bei junglumo priemonių standartai.
Ateities lengviesiems automobiliams ir lengvajam komerciniam transportui skirtas MEB elektrinių priemonių rinkinys kuriamas pasitelkiant įprastų automobilių konstravimo patirtį. Tai bus galingas, visoms koncerno markėms skirtas naujų modelių kūrimo instrumentas.
Standartizuotos sistemos turėtų lanksčiai prisitaikyti prie konkrečios markės kėbulų ypatybių, unikalią ir išliekamąją vertę turinčio konkrečios markės techninio įdirbio ir pan. Šio priemonių komplekso diegimo rezultatu turėtų tapti tiek įprasti automobiliai su vidaus degimo varikliu bei elektros sistema, tiek vien elektra riedantys elektromobiliai, įveikiantys 250 – 500 km kelią.
Būsimasis elektrinis limuzinas
„Volkswagen“ pakoregavo naujausios kartos „Phaeton“ koncepciją. Jeigu iki šiol buvo manoma, kad tai bus įkraunamas benzininis arba dyzelinis hibridas, tai pastarajame posėdyje patvirtinta, jog būsimasis modelis bus varomas vien tik elektra.
Teigiama, kad jis pasižymės ilga rida su viena įkrova, universaliu junglumu, pažangiausiais vairavimo pagalbininkais ir šauniu bei emocingu dizainu. „Phaeton“ kūrimo strategija numatyta ateinančiam dešimtmečiui.
„Volkswagen“ vadovas dr. H. Diessas nusiteikęs kuo greičiau pritaikyti serijinėje gamyboje jau sukurtas efektyvumo didinimo priemones ir spartinti naujųjų kūrimą.