Įvertino automobilių markes – pasitikrinkite savosios vertę

2015 m. spalio 7 d. 13:50
lrytas.lt
Rinkos tyrimų bendrovė „Interbrand“ paskelbė kasmetinį vertingiausių prekės ženklų pasaulyje sąrašą.
Daugiau nuotraukų (6)
Tarp 2015-ųjų vertingiausiųjų vyrauja technologijų kompanijos bei automobilių gamintojai.
Specialistų teigimu, vertingiausia automobilių markė pasaulyje yra „Toyota“. Bendrame sąraše šie japoniški automobiliai užima šeštąją vietą ir juos aplenkė tik gigantai „Apple“, „Google“, „Coca-Cola“, „Microsoft“ ir IBM, užimantys atitinkamai 1-5 vietas.
Tyrėju vertinimu, „Toyota“ markės vertė per metus pakilo net 16 proc. iki 43,79 mlrd. eurų, nepaisant to, kad liepos mėnesį ją iš didžiausio pasaulyje automobilių gamintojo pozicijos išstūmė „Volkswagen“ koncernas.
„Volkswagen“ prekės ženklų reitinge užėmė 35 vietą, penktąją tarp automobilių, ir pasižymėjo tuo, kad tai buvo vienintelė automobilių markė, praradusi savo vertę. Tyrėjų manymu, „Volkswagen“ ženklas vertas 11,2 mlrd. eurų, 9 proc. mažiau, nei pernai.
Reitingo viršūnėje – du garsūs vokiškų „premium“ segmento automobilių gamintojai. Antrąją vietą tarp automobilių ir 11 apskritai užėmė BMW, o iš karto už jos atsidūrė „Mercedes-Benz“. Trečioji vokiškos trijulės narė „Audi“ liko 8 vietoje tarp automobilių ir 44-oje apskritai.
Didžiausią vertės augimą pademonstravo „Nissan“, atsidūrusi 9 automobilių lentelės vietoje. Šių japoniškų automobilių markės vertė per metus pakilo net 19 proc., iki 8,11 mlrd. eurų.
Vienas automobilių gamintojas atsidūrė ir tarp „Interbrand“ reitingo naujokų – tai „Mini“, užėmęs 98 sąrašo vietą.
Įdomu ir tai, kad automobilių markių vertė stipriai išaugo palyginus su kitų verslo šakų ženklais. Nė vienas automobilių gamintojas šįkart neiškrito iš vertingiausiųjų šimtuko, o dauguma jų užima aukštesnes vietas bendrame reitinge nei pernai ir užpernai.
Brangiausių automobilių markių sąrašas:
(vieta, vieta bendrame sąraše/vieta 2014 metais/vieta 2013 metais, vertė (mlrd. eur), vertės pokytis per metus)
1. (6/8/10) „Toyota“ 43,79, +16 proc.
2. (11/11/12) BMW 33,22, +9 proc.
3. (12/10/11) „Mercedes-Benz“ 32,78, +7 proc.
4. (19/20/20) „Honda“ 20,51, +6 proc.
5. (35/31/34) „Volkswagen“ 11,2, -9 proc.
6. (38/39/42) „Ford“ 10,34, +6 proc.
7. (39/40/43) „Hyundai“ 10,08, +8 proc.
8. (44/45/51) „Audi“ 9,22, +5 proc.
9. (49/56/65) „Nissan“ 8,11, +19 proc.
10. (56/60/64) „Porsche“ 7,19, +12 proc.
11. (74/74/83) KIA 5,05, +5 proc.
12. (85/82/89) „Chevrolet“ 4,57, +2 proc.
13. (87/91/-) „Land Rover“ 4,55, +14 proc.
14. (98/-/-) „Mini“ 3,78, naujas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.