Į Lietuvą atvyko atnaujintas „Mitsubishi Outlander“ visureigis

2015 m. spalio 5 d. 16:40
lrytas.lt
Miesto visureigis „Outlander“ Japonijos koncernui „Mitsubishi Motor Corporation“ yra itin svarbus, todėl modelio gamybos ciklo viduriui privalomas atnaujinimas virto transformacija – išorėje ir viduje atlikta daugiau nei 100 patobulinimų.
Daugiau nuotraukų (5)
Paskui „Outlander“ į Lietuvą atvyksta ir „Outlander PHEV“ – populiariausias Europoje „plug-in“ hibridinis miesto visureigis, savo gerbėjų turintis ir Lietuvoje.
Per 3 metus nuo trečiosios kartos „Outlander“ gamybos pradžios „Mitsubishi“ iš viso pardavė daugiau nei 320 tūkst. šių automobilių.
Naujasis „Outlander“ tapo pirmuoju masinės gamybos „Mitsubishi“ modeliu, kurio priekinė dalis sukurta laikantis naujos „Dinaminio skydo“ stilistikos. Automobilio bruožuose aiškiai išsiskiria „X“ formos elementas, tarsi išplečiantis atpažįstamą „trijų deimantų“ „Mitsubishi“ logotipą.
Automobilio kėbulas pailgėjo 40 mm, visureigis gavo naujus galinius žibintus ir chromuotas kėbulo bei buferių detales. Salone patobulinti išorės garso slopinimo komponentai, todėl akustinis komforto lygis turėtų būti aukštesnis.
Hibridinis, elektra įkraunamas „Outlander PHEV“, kaip ir anksčiau, išsiskirs prabangesnėmis apdailos medžiagomis, oda aptrauktomis sėdynėmis, blizgia priekine panele, minkštomis valdymo rankenėlėmis ir kitomis smulkmenomis.
„Mitsubishi“ inžinieriai didžiuojasi pokyčiais visureigio važiuoklėje. Pasak jų, kruopštus viso automobilio auditas išryškino 40 potencialios rizikos taškų, kuriuose buvo atlikti reikalingi pokyčiai. Tobulinti ir atskiri važiuoklės mazgai, ir tokios smulkmenos kaip durų sandarinimo juostelės gumos mišinys.
Europos vartotojai pirmą kartą „Outlander“ visureigyje turės legendiniame „Lancer Evolution“ išbandytą visų varomų ratų valdymo sistemą „Super-All Wheel Control“ (S-AWC), kurioje integruota stabdžių, vairo stiprintuvo ir traukos kontrolės sistema AYC bei aktyvus priekinis diferencialas.
„Outlander“ keleivių saugumu rūpinsis naujausios pasyvaus saugumo sistemos: kelio juostos stebėjimo ir perspėjimo sistema (LDW), adaptyvi greičio palaikymo sistema (ACC), susidūrimų prevencijos sistema (FCM). O PHEV modifikacija turės netyčinio pagreitėjimo kontrolės sistemą. Ji padės išvengti susidūrimo su kliūtimi netyčia paspaudus akceleratorių.
2 litrų darbinio tūrio benzininiam varikliui į porą dabar siūlomas modernesnis variatorius su traukos konverteriu.
Tuo metu tobulinant 2,2 litro darbinio tūrio dyzelinį variklį daug dėmesio buvo skirta azoto oksido emisijos sumažinimui. Gamintojo teigimu, naujasis katalizatorius ne tik užtikrina gerokai mažesnę azoto oksido emisiją nei numato „Euro 6“ standartas (51,9 mg/km, kai leidžiama 80 mg/km), bet ir praktiškai neturi įtakos degalų suvartojimo bei anglies dvideginio emisijos rodikliams. Dyzelinis „Outlander“ ir toliau suvartos vos 5,8 l/100 km.
Patobulinimų sulaukė ir „Outlander PHEV“ jėgainė. Skelbiama, kad hibridinis visureigis tapo dinamiškesnis, o jo elektros variklis veiks efektyviau.
„Inchcape Motors“ salonuose pasirodžiusio naujojo „Outlander“ kaina prasideda nuo 22 950 eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.