Per savaitgalį buvo nustatytas probleminių modelių skaičius ir nubrėžtos stambaus mąsto remonto priemonių gairės.
„Volkswagen AG“ atlikto vidinio tyrimo metu išaiškėjo, kad ši problema Lietuvoje apima 4805 „Volkswagen“ keleivinius bei 1692 komercinius automobilius, taip pat 294 „Audi“ automobilius jau registruotus šalyje.
Gamintojo atstovai pabrėžė, kad tai – automobiliai tik su EA 189 dyzeliniais varikliais, t.y 1,2, 1,6 ir 2 litrų darbo tūrio dyzeliniai varikliai. Visais kitais aspektais šie automobiliai yra techniškai saugūs ir tinkami eksploatuoti.
Be to konstatuota, kad ši problema neaktuali nei visų kitų naujų automobilių, atitinkančių EU-6 ekologinius reikalavimus, nei visų kitų dyzelinių automobilių, kurių ratus suka ne EA 189 varikliai savininkams.
Vadovaujantis šiuo priemonių planu, pirmoje eilėje asmeniškai bus informuoti probleminių automobilių savininkai, kad jų turimų automobilių išmetimo sistema yra koreguotina.
Jau spalio mėnesį „Volkswagen“ ir kitos koncernui priklausančios markės kompetentingoms valdžios institucijoms pademonstruos ir aprobuos etaloniniuose automobiliuose įdiegtus techninius sprendimus, segmentuotus pagal modelius su EA 189 tipo dyzeliniais varikliais.
Tai atlikus klientai bus informuoti apie konkrečiai jų automobiliams taikytinus techninius sprendimus, o tada konkrečiai su kiekvienu bus suderinta, kada jie galės apsilankyti autoservise, kad išspręstų šias problemas.