Pavasarį Ženevos automobilių parodoje pristatytas naujos kartos kompaktiškas miesto visureigis „Hyundai Tucson“ puikiai atspindi Pietų Korėjos koncerno siekį nuosekliai kilti „premium“ segmento link.
Naujasis „Tucson“ į akis krenta dėl savo sportiško ir stambaus kėbulo.
Naujasis „Tucson“ sukurtas ant visiškai naujos platformos, dėl kurios atsirado daugiau erdvės salone ir dar lieka vietos 513 litrų tūrio bagažo skyriui.
„Hyundai“ pažymi, kad visureigio važiuoklė buvo specialiai pritaikyta Europos vartotojui, kuriam vairavimo tikslumas ir dinamika yra ne mažiau svarbi nei komfortas.
„Nauji kompaktiški ir maži miesto visureigiai pastaruoju metu plūsta į rinką, todėl naujokui įgimtos charizmos, puikios išvaizdos ir technologijų neužtenka – vienu svarbiausių faktorių tampa kaina už vertę.
Šiuo požiūriu su „Tucson“ daugeliui pripažintų segmento lyderių varžytis bus sunku“, – pažymėjo „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.
„Tucson“ gausu pagalbinių saugumo sistemų: yra „Autonomous Emergency Braking“ susidūrimo prevencijos, automatinio kelio juostos kontrolės „Lane Keeping Assist“, už automobilio esančių kliūčių fiksavimo ir perspėjimo sistemos, „aklojo taško“ stebėjimo sistema, greičio ribojimų aptikimo sistema, susidūrimo su pėsčiaisiais apsaugos sistema „Active Hood“ ir kitos.
„Tucson“ siūlomas su dviem benzininiais varikliais – 1,6 litro darbinio tūrio turbininiu T-GDI (175 AG), 1,6 litro darbinio tūrio GDI (132 AG). Dyzelino mėgėjams siūlomos modifikacijos su 1,7 litro darbinio tūrio 115 AG varikliu, arba 2 litrų darbinio tūrio 136 AG arba 186 AG varikliais.
Brangiausia Lietuvoje parduodama versija bus su galingiausiu dyzeliniu varikliu, visais varomais ratais ir „premium“ įrangos komplektacija. Toks automobilis kainuoja 38,59 tūkst. eurų.
Pigiausia siūloma versija visais varomais ratais yra modifikacija su 1,6 litro darbinio tūrio turbininiu benzininiu varikliu T-GDI ir mechanine 6 laipsnių pavarų dėže – 25,99 tūkst. eurų.