„Audi A4“ šeimą papildė sportiški S4 modeliai

2015 m. rugsėjo 23 d. 11:31
lrytas.lt
Prabėgus trims mėnesiams po naujos, jau penktosios kartos „Audi A4“ debiuto, gamintojas pristato šių modelių padidintos galios versijas – „Audi S4“ sedaną ir „S4 Avant“ universalą.
Daugiau nuotraukų (30)
Greitų ir galingų automobilių mėgėjams „Audi“ siūlo 260 kW galią, iki 100 km/val. spurtą vos per 4,7 sek., veržlų ir šiuolaikišką, lengvai atpažįstamą dizainą, pažangias technologijas, internetinį junglumą, naujausias elektronines ir informacines pramogas, eismo saugos priemones ir net taupumą.
Frankfurto automobilių parodoje pademonstruotas modelis atrodo kiek agresyviau už standartinę A4 versiją, bet svarbiausi skirtumai slypi po variklio dangčiu.
Ten įmontuotas visiškai naujas benzininis V6 variklis su tiesioginiu įpurškimu ir turbina. 3.0 TFSI indeksu pažymėtas agregatas išvysto 260 kW (354 AG) pajėgumą, o jo 500 Nm maksimalus sukimo momentas pasiekiamas 1300-4500 aps./min. intervale.
Su tokiu motoru „Audi S4“ 100 km/val. greitį pasiekia per 4,7 sek. Maksimalus elektroninėmis priemonėmis ribojamas greitis siekia 250 km/val.
Pagal NEDC metodiką nustatytos vidutinės degalų sąnaudos neviršija 7,4 l benzino 100 km kelio, CO2 tarša – maždaug 170 g/km. Nors ir praeitos kartos „Audi S“ variklis nepasižymėjo aukštais sąnaudų ir taršos parametrais, naujasis 3.0 TFSI daug ekonomiškesnis, efektyvesnis ir ekologiškesnis už pirmtaką.
Gamintojo teigimu, naujos konstrukcijos aštuonių laipsnių „tiptronic“ transmisija pasižymi aukštu perjungimo efektyvumu ir užtikrina greitą bei sklandų pavarų keitimą, nerodo būdingo aikštingumo, dažnai stebimo spontaniško pavarų perjungimo metu, kai važiuojama pasirinkus dinamišką sportinį vairavimo stilių. Visais atvejais, kai tik įmanoma, įjungiamas degalus taupantis režimas.
Ratus suka „quattro“ visų ratų pavara. Įprastomis važiavimo sąlygomis užsiblokuojantis centrinis diferencialas 60 proc. sukimo momento skiria galinei ir 40 proc. – priekinei ašiai.
Priklausomai nuo kelio dangos ir eismo sąlygų, maksimalus priekinei ašiai tenkantis sukimo momentas gali siekti 70 proc. o galinei ašiai – iki 85 proc.
Geresniam automobilio stabilumui sukurta naujoviškos konstrukcijos penkių šarnyrų nepriklausoma priekinių ir galinių ratų pakaba, tiksliai suvaldanti visas automobiliui važiuojant susidarančias skersines ir išilgines jėgas.
Visi ratų pakabos ir elektromechaninio vairo stiprintuvo mazgai pagaminti iš lengviausių tokioms dalims įmanomų lydinių. Papildomai galima užsisakyti nuo važiavimo greičio priklausantį adaptyvinį vairo stiprintuvą.
„Audi S4“ ir „S4 Avant“ standartiškai komplektuojami su 18 colių lengvo lydinio ratlankiais ir 245/40 padangomis. Papildomai galima užsisakyti 19 colių ratlankius.
Priekinėje automobilio dalyje tradiciškai dominuoja „Singleframe“ stiliaus radiatoriaus grotelės ir bamperis su masyviomis oro įsiurbimo kiaurymėmis. Visą kėbulą, ypač apatinę jo dalį, puošia pilki ir chromo spalvos antdėklai.
Pagrindiniai šoninės dalies akcentai – aptakios formos veidrodėlių korpusai ir akcentuoti slenksčių antdėklai. Galinį bamperį puošia juodos spalvos korinės struktūros grotelės, „Audi S“ šeimai būdingas difuzorius ir keturi sudvejintos sportinės išmetimo sistemos atvamzdžiai. Tuščio „Audi S4“ masė – 1630 kg. „S4 Avant“ sedanas sveria 1675 kg.
S serijos sportinės sėdynės aptrauktos įdomiai suderintų spalvų natūralios odos apmušalais.
Priekinės sėdynės su integruota galvos atrama ir viduriniame atlošo segmente sumontuota masažo funkcija. Kaip įprasta S serijos modeliuose, salone vyrauja juoda spalva.
Prietaisų skydelis ir durelės papuoštos aliuminio spalvos dekoratyviniais elementais. Salone gausu S4 emblemų – jos įspaustos sėdynių atlošuose, iškaltos ant apsauginių slenksčių antdėklų, kurie tamsiuoju paros metu apšviečiami papildomomis lemputėmis.
Borto kompiuterio pradinis ekranas taip pat papuoštas S4 logotipu.
„S4 sedanas“ turi erdvią 480 l talpos bagažinę. „S4 Avant“ bagažinė siekia 505 l, o nulenkus galinių sėdynių atlošus padidėja iki 1510 l.
„Audi S4“ valdymo sistemos šerdis – MMI sąsaja. Ji gali būti valdoma net trimis būdais: balso komandomis, daugiafunkcinio vairaračio mygtukais ir centrinėje konsolėje esančiomis valdymo priemonėmis.
Pasirinkus aukštesnės arba aukščiausios klasės MMI navigation plus automagnetolą su navigacine sistema, atsiranda galimybė MMI sąsają valdyti 8,3 colio jutikliniu ekranu ir naujoviškos konstrukcijos daugiafunkciniu valdikliu.
„MMI navigation plus“ – neatsiejama MIB modulinės informacijos ir pramogų sistemos dalis.
„Audi S4“ ir „S4 Avant“ sumontuotas „Audi connect“ internetinių paslaugų prieigos įrenginys, užtikrinantis galimybę jungtis prie interneto greitaeigiu mobiliuoju LTE ryšiu ir, esant reikalui, galintis automobilyje suformuoti Wi-Fi belaidžio tinklo prieigos tašką.
Visa tai suteikia galimybę keleiviams naršyti internete naudojantis savo turimais iOS ir „Android“ mobiliaisiais įrenginiais.
Išmaniosios mobilios programėlės suteikia galimybę ant galinės sėdynės sėdintiems keleiviams savo planšetiniais kompiuteriais arba išmaniaisiais telefonais valdyti kai kurias automobilio pramogų sistemos funkcijas: įjungti radijo imtuvą, reguliuoti garso stiprumą, pasirinkti atkuriamą garso įrašą ir pan. Garso pojūčius užtikrina „Bang&Olufsen“ aukštos klasės 3D ervinio garso sistema.
Naujieji S modeliai keliuose pasirodys 2016 m. pradžioje.
Audi A4Audi S4naujas modelis
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.