Didžiulis gamintojo stendas buvo puoštas šimtais spalvą ir aukštį keičiančių lempų, kurios kartu su akmenų pavidalo krėslais kūrė ramią, bet prabangią atmosferą.
Didžiausia „Renault“ naujiena – ketvirtos kartos „Megane“. Taip pat lankytojų dėmesį traukė ir vasaros pradžioje pristatytas D klasės modelis „Talisman“ bei jo universalo versija „Talisman Grandtour“.
„Megane“ gavo itin sportišką važiuoklę
Naujasis „Megane“ itin konkurencingame kompaktinių automobilių segmente išsiskirs savo dinamišku stiliumi ir daugeliu iš aukštesnio automobilių segmento perimtų technologijų.
Įdomiausia jų – visų vairuojamų ratų važiuoklė, anksčiau naudota tik brangiausiuose sportiniuose automobiliuose. Tokia važiuoklė leidžia automobilį valdyti tiksliau ir išvengti nepageidaujamo slydimo.
Tokio tipo važiuoklė naudojama ir naujuosiuose „Talisman“ ir „Espace“.
„Megane“ taip pat turi šiuose modeliuose panaudotą pramoginę sistemą „Multi-Sense“, salone įmontuotas spalvotas ekranas akių lygyje, 8,7 colio vertikalaus formato „R-Link 2“ ekranas ir begalė pagalbinių vairuotojo funkcijų.
Nuo pat prekybos pradžios siūloma išskirtinė versija GT, sukurta kartu su „Renault Sport“ ekspertais.
Naujasis „Megane“ prekybos salonus pasieks 2016 metų pradžioje.
Įkvėptas liepos mėnesį pristatyto „Talisman“ modelio, naujasis „Renault Megane“ papuoštas išskirtinės formos ir šviesų grafikos priekiniais ir galiniais žibintais.
Priekyje įkomponuoti LED tipo dienos žibintai, siekiantys priekinį buferį ir suformuojantys C formos grafinį šviesų vaizdą. Aukštesnio lygmens naujojo „Megane“ versijos aprūpintos artimųjų ir tolimųjų LED šviesų moduliais.
Ypatingas dėmesys buvo skirtas salono aplinkos kokybei ir harmonijai. Priekiniam skydui panaudota minkšta apdailos medžiaga nepertraukiamai pereina į durų apdailos juostas. Ši apdaila taip pat pereina nuo apatinės priekinio skydo dalies į centrinę konsolę.
Aukštesnio lygmens versijose vairas aptrauktas stambaus rašto „nappa“ oda bei papuoštas elegantiškomis chromo detalėmis, matomomis ir prietaisų skydelyje, ant ventiliacijos angų, pulto ir jungiklių.
Naujasis „Megane“ siūlomas su penkiais interjero apdailos lygiais – visi su juodos spalvos deriniais.
Naujasis modelis yra 64 mm ilgesnis (4 359 mm) ir 25 mm žemesnis (1 447 mm), nei trečiosios kartos „Megane“.
Jo tarpuvežis yra platesnis (priekyje – 1 591 mm, +47 mm / gale – 1 586 mm, +39 mm) ir jo ratų bazė (2 669 mm, +28 mm) yra ilgesnė nei konkurentų, be to galinė iškyša buvo sutrumpinta.
Naujojo „Megane“ bagažinės talpa siekia 434 litrus. Ji yra antra pagal dydį kompaktinių automobilių segmente, be to, šį tūrį papildo dėtuvės salone, kurių bendra talpa siekia 25 litrus.
Naujasis „Megane GT“ siūlomas su visiškai nauja spalva, pavadinta „Iron Blue“.
Papildomai siūlomi „Renault Sport“ sukurti 18 colių ratlankiai su GT ženkliukais ir panaudotu deimanto efektu.
Salonas yra persmelktas „Renault Sport“ ideologija. Apglėbiančios sėdynės su integruotomis galvų atramomis, mėlynomis siūlėmis ir su sportiškais, šachmatiniais logotipais yra patogios ir pasižymi tvirtu šoniniu palaikymu. Siūlomi trys skirtingi apdailos pasirinkimai: audeklas, „Alcantara“ oda su mėlynomis juostomis arba „Alcantara“ oda su juodomis juostomis.
Naujasis „Mégane“ turi pačias naujausias pagalbines vairavimo technologijas, kurios neseniai buvo pristatytos naujuosiuose „Espace“ ir „Talisman“. Visas ADAS funkcijų derinys yra valdomas naudojant „R-Link 2“ sistemą.
Septynių colių spalvotas TFT (Thin Film Transistor – plonasluoksnių tranzistorių) ekranas gali būti derinamas, atsižvelgiant į pasirinktą važiavimo režimą. Prietaisų skydelyje rodoma svarbiausia informacija, kaip greitis ir eilė kitų informacinių rodiklių, susijusių su navigacijos sistema arba pagalbinėmis vairavimo sistemomis.
Naujasis „Megane GT“ siūlo naujas, specialiai „Renault Sport“ sukurtas technologijas, pavadintas „Multi Change Down“ (leidžia greitą žemesnių pavarų jungimą) ir „Launch Control“ (leidžia maksimaliai greitai pajudėti iš vietos).
Nuo pat prekybos pradžios siūlomas po naujojo „Mégane GT“ kapotu montuojamas benzininis „Energy TCe 205“ variklis, suderintas su 7 laipsnių, dviejų sankabų, EDC automatine transmisija. 2016 metų eigoje GT modelių gamą papildys dyzelinis „Energy dCi 165“ variklis, suderintas su 6 laipsnių, dviejų sankabų EDC automatine transmisija. Gamos pamatuose bus „Energy dCi 110 Diesel“ variklis, suderintas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Šios versijos CO2 tarša sieks tik 86 g/km (3,3 litro / 100 km), ji bus žymima „ECO2“ ženklu.
„Talisman Grandtour“ – didelis „Renault“ universalas
Pirmajam viešam naujojo „Talisman“ ir „Talisman Grandtour“ pristatymui „Renault“ pasirinko 2015 metų Frankfurto automobilių parodą.
Europoje D segmento pardavimai kiekvienais metais sudaro daugiau nei milijoną automobilių, o universalai sudaro 54 proc. šio skaičiaus.
„Renault Talisman Grandtour“ matmenys prilygsta sedanui (ilgis 4,86 m / plotis 1,87 m / aukštis 1,46 m / ratų bazė 2,81 m). Universalas perėmė ir dinamiškas proporcijas, glotnų profilį ir aukštą vidurio liniją.
Naujasis, didelis „Renault“ modelis „Talisman Grandtour“ prekybos salonuose pasirodys 2016 metų pirmojoje pusėje. Jis bus parduodamas kartu su liepos mėnesį pristatyta „Talisman“ sedano versija, kuri rinkoje pasirodys dar iki 2015 metų pabaigos.
„Talisman Grandtour“ siūlo beveik 1,7 tūkst. litų bagažinę (VDA) bei prabangą salone, įskaitant ir „BOSE Surround Sound“ garso sistemą.
Dėl elektra valdomo bagažinės dangčio, kuris atidaromas pajudinus koja po galiniu buferiu, bagažinė užtikrina lengvą „laisvų rankų“ naudojimą ir pakrovimą.
„Talisman Grandtour“ yra siūlomas su galimybe pasirinkti iš penkių skirtingų įrangos lygių, įskaitant gamą vainikuojančią „Initiale Paris“ specifikaciją, siūlančią dar daugiau rafinuotumo ir komforto, „Améthyste Black“ išorės apdailą, specialią, stambaus rašto „nappa“ odos apdailą salone ir dėl laminuotų šoninių stiklų pagerinta garso izoliacija.
Jame naudojamos tokios pat vairavmo pagalbos bei saugumo sistemos, kaip ir naujajame „Megane“.