Nuo dviejų prašmatnių visureigių, nudažytų tviskančia oranžine bei bronzos spalvomis, smalsuoliai nesitraukė nei akimirkai. Be abejonių, tai vienas iš pačių įdomiausių, svarbiausių ir labiausiai akį traukiančių naujų modelių šiais metais.
Ypač prabangus „Bentley Bentayga“, kainuojantis apie 220 tūkst. eurų, tapo pradininku naujam rinkos segmentui.
Iki šiol patys prabangiausi buvo apie 100 tūkst. eurų kainuojantys „Land Rover“ arba aukščiausių komplektacijų BMW ar „Mercedes-Benz“, tačiau nė vienas iš šių modelių komforto įranga neprilygo tam, ką pasiūlė „Bentley“.
Prabanga be ribų
Masyvaus dizaino visureigis, perėmęs tradicinius „Bentley“ bruožus, pranoko net klasikinius Didžiosios Britanijos automobilių gamintojo modelius.
Jo priekyje matyti „Bentley“ įprasti stiliaus elementai – apvalūs žibintai ir stambios priekinės grotelės. Bet įspūdingiausia įranga slypi viduje.
Be dalykų, kurių ir buvo galima tikėtis iš „Bentley“, kaip aukščiausio lygio odiniai apmušalai, visomis kryptimis reguliuojamos sėdynės su masažo funkcija, ar nešiojamam kompiuteriui prilygstanti pramoginė sistema, naujasis modelis turi ir dar neregėtų prabangos elementų.
Kad būtų patogiau įlipti į automobilį, sustojus jo slenksčiai nusileidžia žemiau ir sukuria papildomą laiptą į automobilį.
Jei keleiviai pakeliui ištroško, jų bagažinėje laukia šampano šaldytuvas su specialiai „Bentley“ sukurtomis taurėmis. Greta šaldytuvo – juvelyriškai sukonstruota stalo įrankių spintelė ir dar viena saugykla desertams bei užkandžiams.
Jei nesinori bagažinėje turėti šio prabangaus rinkinio, galima užsisakyti specialiai „Bentayga“ sukurtą šešių lagaminų rinkinį, idealiai telpantį bagažinėje ir pagamintą iš tokios pat spalvos odos, kaip ir salono apdaila.
Greičiausias pasaulyje
„Bentayga“ sukonstruotas ant modifikuotos „Volkswagen“ koncerno MLB platformos, kuri naudojama ir „Audi Q7“ bei „Porsche Cayenne“ gamybai.
Visureigis varomas visiškai nauju 6 l darbo tūrio W12 formos variklis su dviem turbokompresoriais.
Jo galia siekia 600 AG, o didžiausias sukimo momentas – 900 Nm. Todėl 2,4 tonos sveriantis visureigis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 4 sekundes ir pasiekia 301 km/val. greitį.
Gamintojo teigimu, tai bus galingiausias iš greičiausias serijinis visureigis pasaulyje.
Standartinėje įrangoje bus „Bentley“ važiavimo dinamikos sistema su papildomais nustatymais važiavimui bekele. Tai suteiks galimybę rinktis vieną iš aštuonių važiavimo režimų, o elektronikos valdoma pneumatinė pakaba – koreguoti važiuoklės aukštį.
Pardavė visus
Dėl naujojo modelio „Volkswagen“ koncernas išplėtė gamyklą Slovakijoje ir papildomai pasamdė tūkstantį darbuotojų, kurie galėtų pagaminti iki 4 tūkst. „Bentayga“ per metus.
Nepaisant to, visi „Bentley Bentayga“ buvo parduoti metams į priekį dar prieš jų pasirodymą Frankfurte.
„Užsakymų kiekis pranoko visus lūkesčius, sulaukėme jų daugybę“, – tvirtino „Bentley“ pardavimų vadovas Kevinas Rose'as.