Po variklio dangčiu „debiutuoja naujos kartos variklis su dviem turbokompresoriais. Su juo „911 Carrera“ išvysto 370 AG galią, o „911 Carrera S“ – net 420 AG. Palyginus su ankstesnės kartos – tai yra 20 AG daugiau galios.
Naujųjų variklių sukimo momentas padidėjo 60 Nm iki, atitinkamai, 450 Nm ir 500 Nm.
Su galingesniai variklius „911 Carrera“ versijos tapo dar greitesnės: „911 Carrera Coupé“ su PDK greičių dėže nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,2 sek. – 0,2 sek. greičiau nei ankstesnis modelis.
Tiek pat pagreitėjo ir „911 Carrera S“: versija su PDK greičių dėže. 100 km/val. greitį pasiekia per 3,9 sekundės. Išaugo ir naujųjų modelių išvystomas maksimalus greitis: „911 Carrera“ jis siekia 295 km/val., o „911Carrera S“ siekia 308 km/val.
Specialiai „911 Carrera S“ modeliui inžinieriai pritaikė „911 Turbo“ ir „911 GT3“ modeliuose esančią aktyvaus galinės ašies valdymo technologiją. Ji padidina sportinio automobilio stabilumą keičiant juostas važiuojant dideliu greičiu, o mieste suteikia didesnį manevringumą: „911 Carrera“ apsisukimo spindulys sumažėjo 0,5 metro.
Praktiškumo ieškantiems „Porsche“ pirkėjams koncernas už papildomą mokestį taip pat siūlys hidraulinio automobilio priekio pakėlimo sistemą – spustelėjus mygtuką priekis per 5 sekundes pakyla 40 mm ir taip apsaugomas nuo nubrozdinimo važiuojant iš stataus garažo ar įveikiant greičio kalnelius.
Naujojo „Porsche 911 Carrera“ kainos prasideda nuo kiek daugiau nei 96 tūkst. eurų.