Jis surinko net 118,9 taško.
Visų kada nors bandytų automobilių tarpe XC90 su standartinėje įrangoje esančia „City Safety“ technologija tapo pačiu pirmuoju automobiliu, surinkusiu 100 proc. „Euro NCAP“ skiriamų taškų automatinio avarinio stabdymo testuose „AEB City & AEB Interurban“, vertinant automatinį stabdymą iki priekyje važiuojančio automobilio.
„Tai yra dar vienas įrodymas, kad „Volvo XC90“ sukūrėme kaip vieną saugiausių automobilių pasaulyje. Faktas, kad mes buvome įvertinti visu šimtu procentų pagalbinės saugumo įrangos kategorijoje.
Žvelgiant iš pramoninės perspektyvos, „Volvo Cars“ išlieka saugumo įrangos naujovių lyderiu ir su standartine saugumo įranga dideliu atotrūkiu pirmauja konkurencinėje kovoje“, – sakė „Volvo Car Group“ vyriausiasis viceprezidentas tyrimams ir produkto vystymui Peteris Mertensas.
XC90 saugumo sistemos pelnė šimto procentų įvertinimą ir tapo pirmuoju automobiliu, pelniusiu maksimalius įvertinimus dviejuose – „AEB City & AEB Interurban“ – automatinio avarinio stabdymo testuose.
XC90 taip pat yra komplektuojamas su pažangia pėsčiųjų apsaugos sistema, kurią nepriklausomos saugumo kontrolės organizacijos dar tik ketina įtraukti į savo bandymų programas.
„Mes esame pirmasis automobilių gamintojas, pranokęs „Euro NCAP“ numatytus automatinio stabdymo kriterijus „miesto“ ir „tarpmiestinių“ bandymų procedūrose.
„City Safety“ sistema yra viena iš pačių pažangiausių standartinių susidūrimo prevencijos sistemų, kurias galima rasti moderniuose automobiliuose. Ji skirta tam tikrose situacijose, dieną ir naktį, apsaugoti automobilius, dviratininkus ir pėsčiuosius“, – sakė Martinas Magnussonas, vyriausiasis „Volvo Car Group“ inžinierius.
„Volvo Cars“ vykdomo projekto „Vision 2020“ tikslas – iki 2020 metų sukurti automobilius, kuriuose nei vienas žmogus nežūtų ir net nepatirtų rimtų sužalojimų. „Euro NCAP“ testuose XC90 pelnytas penkių žvaigždučių rezultatas aiškiai nurodo tęsiamą „Volvo Cars“ siekį sukurti automobilius, kurie nepateks į avarijas.