Bendra „Golf GTE“ rida – iki 940 km. Važiuojant vien tik elektra, su pilna akumuliatoriaus įkrova galima įveikti iki 50 km.
Vidutinės degalų ir energijos sąnaudos siekia vos 1,5 l benzino ir 11,4 kWh el. energijos 100 km kelio. Į aplinką išmetama 35 g/km CO2.
„Golf GTE“ pavaros mechanizmą sudaro 110 kW (150 AG) TSI benzininio variklio ir 75 kW (102 AG) galios elektros motoro tandemas.
Bendras įkraunamo pavaros mechanizmo galingumas – 150 kW (204 AG), bendras maksimalus sukimo momentas – iki 350 Nm. „Golf GTE“ – trečiasis GT šeimos atstovas, užimsiantis vietą šalia benzininio „Golf GTI“ ir galingų dyzelių „Golf GTD“.
Maksimalus hibrido greitis: 222 km/val., 100 km/val. greitį automobilis pasiekia per 7,6 sek.
Bazinėje komplektacijoje yra LED žibintai ir „Composition Media“ automagnetola su lietimui jautriu 6,5 colių ekranu. Automobiliui teikiama 5, o akumuliatoriui – net 8 metų garantijos.
Tiekimai prasidės jau šių metų rugsėjį. Jo kaina Lietuvoje sieks 37 tūkst. 65 eur.
Naujasis Golf GTE – vienas inovatyviausių kompaktinės klasės atstovų. Jis toks pat sportiškas kaip legendinis GTI ir dyzelinis GTD, tačiau turi išskirtinę savybę – vienu mygtuko paspaudimu jis gali tapti visiškai netaršiu elektromobiliu.
Pavaros mechanizmą sudaro 110 kW (150 AG) pajėgumo 1,4 l darbinio tūrio TSI benzininio variklio ir 75 kW (102 AG) elektros motoro tandemas, kurio judesį paskirsto specialiai hibridiniams modeliams sukurta naujos kartos 6 laipsnių DSG transmisija.
Abu varantieji pavaros mechanizmo agregatai gali veikti ir vienas nepriklausomai nuo kito.
Nedidelius atstumus važinėjantys vairuotojai teoriškai galėtų naudotis vien tik elektros varikliu („E-mode“ režimas, pasirenkamas vienu mygtuko paspaudimu). Vakare grįžus namo, užtenka tiesiog prijungti automobilį prie garaže ar automobilio stoginėje esančio įprasto elektros lizdo. Iš jo akumuliatorius pilnai įkraunamas per 3 val. 45 min.
Apsilankius vienoje iš vis gausėjančių specializuotų elektromobilių įkrovimo stotelių, akumuliatorius prisipildo per 2 val. 15 min.
Sportinio vairavimo stiliaus mėgėjams skirtas specializuotas GTE režimas. Su TSI benzininiu varikliu „Golf GTE“ iki 60 km/ val. įsibėgėja per 4,9 sek., o 100 km/val. pasiekia per 7,6 sek.
Važiuojant hibridiniu režimu, kai kartu veikia benzininis ir elektros varikliai, GTE gali išvystyti iki 350 Nm bendrą sukimo momentą ir pasiekti maksimalų 222 km/val. greitį. Važiuojant vien tik elektros varikliu, maksimalus greitis – 130 km/val.
Bazinėje komplektacijoje yra LED žibintai su C raidės forma išdėstytais dienos šviesos diodais, įdomios formos priekinis bamperis, 16 colių lengvo lydinio ratlankiai (18 colių ratlankiai – pagal užsakymą).
Priekinius žibintus ir radiatoriaus groteles juosia charakteringa mėlyna dekoratyvinė juostelė – išskirtinis GT šeimos bruožas. Salone vyrauja mėlynos ir juodos spalvų derinys. Juo apipavidalintos natūralios odos priekinės sportinės sėdynės, dekoratyvine mėlyna siūle papuoštas daugiafunkcinio vairaračio apvadas ir pavarų bei rankinio stabdžio svirtys, melsva šviesa švyti salono apšvietimas.
„Golf GTE“ taps trečiuoju įkraunamu hibridu šalia hibridinių „Touareg“ ir „Jetta“ modifikacijų.
Ketvirtuoju įkraunamu hibridu netolimoje ateityje taps „Volkswagen Passat“, kurį tradiciškai bus galima rinktis tiek su sedano, tiek su universalo kėbulais.