„Peugeot“ furgono kainos prasideda nuo 10 789 eurų, mažiausia miniveno kaina – 12 301 eurų.
Patogia kabina, didele keliamąja galia ir eksploatavimo patikimumu pasižymintis „Partner“ gaminamas dviem ilgio variantais – 4,38 m ir 4,63 m.
Krovinių skyriaus tūris padidėjo atitinkamai iki 3,7 m3 ir 4,1 m3, gabenamų krovinių svoris padidintas iki 625 kg ir 890 kg. Siūloma tiek penkių, tiek ir septynių vietų miniveno „Partner Tepee“ versija, be to, antrosios ir trečiosios eilės sėdynės gali būti nuimamos, atsiradus tokiai būtinybei.
Priekinėje „Partner“ dalyje dabar yra atnaujinti žibintai ir radiatoriaus grotelės, kurių dizainas suderintas su kitais naujais „Peugeot“ modeliais. Tvirto dizaino įvaizdį sustiprino bamperio antdėklai, kuriuos galima lengvai pakeisti, atsiradus įbrėžimams arba įduboms.
Po „Peugeot Partner“ kapotu – naujausios kartos varikliai, kurių sunaudojamų degalų kiekis sumažėjo šeštadaliu ir tai vienas iš žemiausių rodiklių šioje klasėje.
Iš pradžių bus prieinami tik šeši varikliai – benzininiai VTi ir dyzeliniai BlueHDi, kurių galia nuo 75 iki 120 AG. BlueHDi 100 S&S versija pasižymi šioje klasėje rekordiniu CO2 emisijos lygiu – tik 109 g/km.
Standartinės komplektacijos „Partner Tepee“ sudaro ABS, ekstrinio stabdymo sistema, ESP traukos kontrolės sistema, sistema, palengvinanti važiavimo pradžią įkalnėje, ir tiesioginė padangų oro slėgio kontrolės sistema. Kruizo kontrolė ir greičio ribotuvas įtraukiami į standartinę komplektaciją pradedant nuo antrojo komplektacijos lygio.
Aukšta vairuotojo sėdynės padėtis „Peugeot Partner“ užtikrina gerą matomumą. Be to, valdymą palengvina šiame segmente retai pasitaikanti galimybė reguliuoti vairo aukštį ir iškyšą bei pavarų perjungimo svirties vieta priekiniame skydelyje.
Priekinėje eilėje yra pakankamai erdvės trečiojo keleivio kojoms – tai beveik unikalus reiškinys krovininiuose-keleiviniuose furgonuose.
„Peugeot Partner“ atsirado rinkoje 1996 metais.