„Renault“ pristato naują modelį, pakeisiantį legendinį „Laguna“

2015 m. liepos 5 d. 23:51
Ilona Steponėnė, specialiai lrytas.lt iš Paryžiaus
Daugiau nuotraukų (11)
Šiandien „Renault“ uždarame renginyje pirmą kartą atskleidė automobilį, pakeisiantį legendinį „Laguna“.
Daugiau nei 20 metų gamintas „Laguna“ nuo kitų metų užleis vietą naujam D segmento sedanui „Renault Talisman“.
Toks pavadinimas automobiliui gana neįprastas, bet „Renault“ tvirtinimu, jis bus lengvai tariamas ir suprantamas visame pasaulyje.
Tiesa, jo visam pasauliui neprireiks – „Talisman“ bus gaminamas tik su vairu kairėje, taigi Didžiojoje Britanijoje, Australijoje ir kitose šalyse, kuriose naudojami dešiniavairiai automobiliai, jis nebus parduodamas.
„Talisman“ taip pat vadinamas Pietų Korėjoje gaminamas ir Kinijos rinkoje parduodamas prabangus „Renault“ sedanas, tačiau pirmadienį pristatytas sedanas su juo nieko bendro neturi.
Daugiau bendrumų galima rasti tarp „Talisman“ ir alijanso partnerių gaminamo erdvaus hečbeko „Nissan Pulsar“. Abu šie automobiliai gaminai ant „Renault-Nissan“ CMF-CD platformos.
Naujasis „Talisman“ rinkoje varžysis su „Mazda 6“, „Volkswagen Passat“ ir „Ford Mondeo“.
„Su šiuo automobiliu atnaujiname savo prabangiausių automobilių gamą. Juo norėjome išpildyti visus šeimos poreikius ir nueiti toliau komforto, dizaino ir saugumo prasme“, – pe pristatymą Paryžiuje tvirtino „Renault“ prezidentas Carlosas Goshnas.    
„Talisman“ vyriausio dizainerio Laurenso van den Ackero tvirtinimu, automobilis išsiskiria erdve galvai salone, erdve galinėse sėdynėse sėdintiems keleiviams.  
Suvokdami, kad pagrindinis konkurentas yra „Volkswagen Passat“, „Renault“ labai daug dėmesio skyrė ir technologijų, ir salono įrengimo kokybei.  
Salone panaudota daug odos ir medienos, tačiau išlaikytas klasikinis, minimalistinis stilius.  
Iš išorės automobilio stilius taip pat atrodo solidžiai, bet nenuobodžiai. Automobilį išskiria su kitais modeliais nesupainiojami lanko formos priekiniai ir ilgi, horizontalūs galiniai LED žibintai.  
Prie šio automobilio prisidėjo ir „Daimler“ koncernas, gaminantis „Mercedes-Benz“, vokiečiai tikrino „Talisman“ gamybos ir įrengimo kokybę.  
Naujasis „Renault“ sedanas yra 4.85m ilgio, 1.87m pločio ir 1.46m aukščio, jo ratų bazė siekia net  2.81m.  
Jis turi sedanui neįprastai erdvią, net 608 litrų bagažinę. Siūlomi dyzeliniai varikliai – „Renault-Nissan“ koncerno dCi 110, 130 ir 160 bei benzininiai TCe 150 ir 200.
Hibridinių ar elektrinių modelių gamintojas neplanuoja, bet neatmeta galimybės jų įdiegti ateityje, jei bus paklausa.  
C.Goshnas neprognozavo, kiek šių automobilių bus parduota kasmet, nes, jo manymu, „Renault“ D segmento automobilio apskritai neturėjo.  
„Mes nedarėme automobilio principu „viskas visiems“. Jis skirtas labai specifiniam ratui“, – tvirtino C.Goshnas ir patvirtino, kad su „Talisman“ gamintojas įkėlė koją į „premium“ segmentą.  
Jis neslėpė, kad paskutinės kartos „Laguna“ vis tik nebuvo sėkmingas modelis, tačiau C.Goshno manymu, šis rinkos segmentas vis tik turi potencialo.  
„Mums nereikia rinktis, ar leisti miesto visureigį, ar mažą automobilį, ar didelį segmentą. Mes galime turėti juos visus“, – sakė C.Goshnas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.