510 arklio galių automobilio variklis, įsibėgėjimas iki 100 km/val. vos per 3,9 sekundės ir 50/50 svorio balansas – tai tik keli jo išskirtinumai.
Planuojama, kad šis sedanas Lietuvoje pasirodys 2016 m. pradžioje.
„Italų koncernas yra skelbęs, kad iki 2018 m. ketina išplėsti „Alfa Romeo“ modelių gamą ir pristatyti 8 naujus modelius.
Vieną iš šio plano dalių mes šiandien ir matome. „Giulia“ rinkoje išsiskirs penkiais elementais – nepralenkiamo stiliaus itališku dizainu, aukščiausios kokybės novatoriškais varikliais, idealiai paskirstytu svorio balansu, unikaliais technologiniais sprendimais ir svorio-galios santykiu.
Šis modelis, kuris bus varomas tik galiniais arba visais keturiais ratais, yra orientuotas į vairuotoją, jo emocijas ir vairavimo potyrius, kuriuos lemia itin jautrus vairas, akceleratorius ir stabdžiai“, – sakė „Alfa Romeo“ įgaliotojo atstovo Lietuvoje, įmonės „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika.
„Giulia“ išvaizda perteikia italų automobilių dizainui būdingas savybes – taisyklingas proporcijas, paprastumą ir kokybę.
Tačiau taip pat neužmirštama ir galia – tai išduoda oro įsiurbimo angos ant kapoto ir išskirtinės išvaizdos sedano galas. Tuo tarpu automobilio vidus suprojektuotas vairuotojo patogumui, kad jis greitai galėtų pasiekti visus pagrindinius valdymo elementus, jie išdėstyti aplink vairą.
Kad automobilis būtų lengvesnis, siekiant išlaikyti svorio ir galios santykį, dizaineriai ir inžinieriai naudojo mažai sveriančias medžiagas. Variklio dangtis, automobilio stogas ir ventiliatoriaus velenas pagaminti iš anglies pluošto, variklis, stabdžiai, ašys ir daugelis kitų dalių – iš aliuminio, o pakaba – iš aliuminio mišinio bei plastiko.
„Giulia“ svorio ir galios santykis įspūdingas– 1500 ir 510 – nesiekia net 3 kg/AG.
Tuo tarpu siekiant sumažinti bendrą automobilio svorį, stabdžių sistema patobulinta naudojant aliuminio detales ir anglies keraminius diskus, o sėdynės – anglies pluošto rėmą.
Prie „Giulia“ variklio tobulinimo prisidėjo „Ferrari“ inžinieriai.
Gamintojas skelbia, kad „Giulia“ varys 6 cilindrų benzino variklis, išvystantis 510 AG. Nuo 0 iki 100 km/val. automobilis įsibėgės vos per 3,9 sekundes. Beje, nepaisant didelės galios, variklis naudos mažai degalų, nes turi elektroninę cilindrų išjungimo sistemą.
Be to, kaip ir kiti naujos kartos benzino ir dyzelino varikliai, šis 6 cilindrų variklis pagamintas iš aliuminio, siekiant sumažinti priekinės ašies svorį.
Kad pasiektų 50/50 svorio balansą, inžinieriams teko šiam pakankamai kompaktiškų matmenų modeliui sukurti važiuoklę, turinčią ilgiausią savo klasėje atstumą tarp ašių. 4 m. 14 cm ilgio automobilis turi 2 m 51 cm ilgio bazę.
Ne mažiau svarbus ir naujajame „Giulia“ sumontuotas pakabos mechanizmas. Galinė ašis, kuri yra varančioji, užtikrina vairavimo komfortą, o priekinė ašis suprojektuota siekiant garantuoti greitą ir tikslų automobilio valdymą.
Dėl to „Giulia“ puikiai valdoma posūkiuose. Be to, automobilis gali kontroliuoti kiekvieno rato sukimą atskirai ir taip padidinti saugumą esant prastam sukibimui su kelio danga.
Modelio stabdžiai taip pat gavo naujovišką elektromechaninę stabdžių sistemą, kuri įsibėgėjusį automobilį sustabdo itin trumpame atstume.