„Porsche“ Vilniuje atidarė technologijomis stebinantį saloną

2015 m. birželio 18 d. 13:29
lrytas.lt
Prieš pusantrų metų į Lietuvą pritraukusi Vokietijos sportinių automobilių gamintoją „Porsche“ koncerno įgaliotoji atstovė „Prime Auto“ plečiasi.
Daugiau nuotraukų (37)
Netoli Vilniaus oro uosto bendrovė atidarė didžiausią ir moderniausią „Porsche“ centrą Baltijos šalyse. Į išmanaus, įspūdingai atrodančio ir naujus pasaulinius gamintojo standartus atitinkančio salono statybas lietuviai investavo 3,5 mln. eurų.
„Atverdami šio centro duris „Porsche“ vairuotojams įgyvendinome savo svajonę – Lietuvoje įkurti saloną, kuris būtų vertas prestižinio „Porsche“ vardo.
Čia sukūrėme aplinką, paruošėme reikalingą įrangą ir kvalifikuotus darbuotojus, kad tinkamai pristatytume „Porsche“ prekės ženklą, sportinius automobilius bei suteiktume jiems aukščiausios kokybės techninio aptarnavimo paslaugas“, – sakė „Prime Auto“ vadovas Jonas Jokštys.
Naujojo centras iškilo itin greitai – vos per 9 mėnesius.
„2013 m. pabaigoje tapę oficialiais „Porsche“ atstovais Lietuvoje labai greitai įsitikinome, kad šis sportinių automobilių gamintojas turi ištikimų gerbėjų būrį.
Jau per pirmus veiklos metus pardavimai buvo rekordiniai – į Lietuvos kelius išriedėjo 3 kartus daugiau naujų „Porsche“ nei 2013-aisiais, ir absoliuti dauguma jų – iš mūsų salono.
Matydami augantį rinkos potencialą praėjusių metų rugsėjį pradėjome naujo, „Porsche“ vardo verto automobilių centro statybas“, – aiškino J.Jokštys.
Naujasis „Porsche“ centras iškilo patogioje vietoje – palei pietinį Vilniaus aplinkkelį, šalia nusukimo į oro uostą.
Dėl to netrukus įmonė planuoja pasiūlyti programą išskrendantiems klientams. Automobilį bus galima palikti servise, išskristi, o grįžus atsiimti jį patikrintą ar sutaisytą.
1500 kv. metrų ploto salone vienu metu galima demonstruoti 2-3 kartus daugiau automobilių, nei iki šiol Ozo g. buvusiame salone.
Atidarant saloną, jame stovėjo nauji sportiškieji „Cayman“, „911 Carrera GTS“, „911 Turbo“, „Macan“, „Panamera“ ir „Cayenne“ modeliai.
Serviso erdvė yra dar didesnė už ekspozicijų salę – joje vienu metu galima aptarnauti iki 9 „Porsche“ automobilių.
„Servisas naujoje „Porsche“ salonų koncepcijoje yra itin svarbus, nes šiuos sportinius automobilius renkasi technikos ir vairavimo entuziastai, kurie stropiai rūpinasi jų priežiūra.
Todėl serviso patalpa labai estetiška ir šviesi, joje dominuoja balta spalva, vokiška tvarka ir minimalizmas, – pasakojo J.Jokštys. – Daug investavome ne tik į pastato erdves, bet ir į technikų komandos nuolatinį tobulinimąsi – jie skiria daug valandų specializuotiems „Porsche“ mokymams Vokietijoje ir kitose Europos vietose.“
Prieš įvažiuojant į servisą kiekvienas automobilis nuplaunamas, kad nebūtų subraižytas jo kėbulas, o pirminę automobilio apžiūrą meistras atlieka kartu su mašinos savininku, kad vairuotojas pats pamatytų, kaip atrodo sugedusi ar susidėvėjusi detalė bei kas bus daroma.
Erdvės servisui suteikia ir cilindriniai keltuvai, nes nebėra kolonų, kuriomis paprastai slankioja automobilį keliančios šakos. Naujajame centre keltuvai iškyla iš grindų.
Taip pat servise įrengtos speciolios padanų montavimo ir balansavimo staklės dideliems ratlankiams ir žemo profilio padangoms, bei automobilio nebraižantis suvedimo stendas, kuriame lazeriai kabinami ne ant ratlankių, o ant padangų.
„Prime Auto“ statinys yra pirmasis „Porsche“ centras regione, kuris atitinka neseniai koncerno atnaujintus reikalavimus.
Architektūrine prasme, siekiant didžiausią dėmesį suteikti automobiliams, apatinė pastato dalis sukonstruota kaip stiklinė berėmė vitrina – sutemus atrodo tarsi pastato nebūtų, o automobiliai stovi apšviesti po atviru dangumi.
Konstrukcijos yra atviros, matyti sijos, kiekvienas elementų sujungimas, kuris įgyvendintas itin kokybiškai ir tiksliai.
Naujasis pastatas pastatas yra vienas „žaliausių“ statinių Lietuvoje apskritai – jis šildomas ir vėsinamas geoterminiais siurbliais, turi naujovišką šildomų/vėsinamų lubų technologiją, rekuperacines vėdinimo sistemas ir leidžia kiekvienos patalpos mikroklimatą reguliuoti individualiai per internetą.
Šalia to, pastato apšvietimui panaudota vien LED šviestuvų technologija bei daugybė daviklių bei algoritmų, kurie pritaiko šviesos intensyvumą prie aplinkos parametrų.
Statinys pasižymi ir kitomis technologinėmis inovacijomis: inžinerines sistemas – vėdinimo, šildymo, šaldymo ir apšvietimo – galima reguliuoti nuotoliniu būdu, per naršyklę telefone, planšetiniame ar įprastame kompiuteryje.
„Modernus centras suteikia visas sąlygas tinkamai atstovauti „Porsche“ prekės ženklą, kurį atranda vis daugiau vairavimo entuziastų: „Porsche“ pardavimai Lietuvoje toliau auga ir nuo 2015 metų pradžios jau pardavėme 56 automobilius – tik dešimčia mažiau nei pernai per visus metus“, – teigė „Porsche“ centro pardavimų vadovas A.Meliauskas.
Anot jo, vairuotojai šiemet perka įvairesnius modelius. Nors daugiausia Lietuvoje vis dar parduodama „Cayenne“ ir „Macan“ automobilių, jų dominavimas šiemet nebėra toks ryškus: pirkėjai dažniau renkasi ir lenktynių trasai tinkančius „Porsche 911“, „Boxster“ ar „Cayman“ modelius, užsisako geresnę jų komplektaciją.
Jonas JokštysPorschePrime Auto
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.