„Mitsubishi“ pailginto nuotolio („range-extended“) įkraunamo serijinio hibridinio automobilio pirmąja pirkėja tapo verslininkė iš Šiaulių.
Nepaisant atsargių „Mitsubishi“ prognozių, „Outlander PHEV“ Europoje per pusantrų metų viršijo 20 tūkst. užsakymų.
„Outlander PHEV“ yra įkraunamas hibridas, kuriam 2 litrų darbinio tūrio vidaus degimo variklis reikalingas tik kaip pagalbinė jėgainė akumuliatoriams įkrauti, smarkiai pagreitėjant ir važiuojant ekstremalesniais režimais.
Visiems kitiems atvejams tinka du 80 AG galios elektros varikliai – po vieną priekinei ir galinei automobilio ašiai.
Šie varikliai įkraunami naudojant paprastą buitinį elektros tinklą. Dėl tokios jėgainės, „Outlander PHEV“ iš esmės galima naudoti kaip elektromobilį.
Naudojant vien akumuliatoriuose sukauptą energiją, elektra įkraunamo hibrido nuvažiuotas nuotolis siektų 53 kilometrus.
Tačiau senkant energijai įsijungia vidaus degimo variklis, kuris pradeda sukti 80 kW galios generatorių, ir akumuliatoriai vėl kraunami energija. Vidaus degimo variklis taip pat padeda sukti priekinius ratus, jei automobiliui prireikia staiga pagreitėti ar važiuojant sudėtingomis sąlygomis.
Varydamas priekinius ratus, vidaus degimo variklis nepaliauja sukti generatoriaus ir pildyti akumuliatorių energijos atsargas. Naudodamasis tokia mišria technologija, „Outlander PHEV“ be papildomo degalų ar elektros energijos papildymo gali nuvažiuoti net 880 kilometrų.
„Kadangi Vakarų Europoje šis automobilis pasirodė anksčiau ne pas mus, savo klientams galime pateikti autoritetingų šaltinių ilgalaikių bandymų išvadas.
Jos panašios ir labai palankios „Outlander PHEV, kuris iš kitų elektromobilių išsiskiria tuo, kad kasdieniame naudojime beveik niekuo nesiskiria nuo įprasto „Oulander“ ir nereikalauja jokių specifinių sąlygų.
Turint galvoje, kad elektromobiliams tinkama infrastruktūra Lietuvoje dar tik kuriasi, PHEV yra puiki alternatyva standartiniam elektromobiliui“, – tvirtino „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.
Iš išorės PHEV beveik niekuo nesiskiria nuo įprasto „Outlander“ visureigio. Jį išduoda kiek daugiau LED lempučių, chromuotų paviršių ar specialiai šiam modeliui skirti lengvo lydinio ratlankiai išorėje, unikalus prietaisų skydelis, specifinė pavarų perjungimo svirtis ar daugiau odos viduje, bet tai viskas.
Tokia pat 591 litro tūrio bagažinė, toks pat keleivių salonas.
Tačiau hibridinio automobilio kaina aukštesnė bemaž dvigubai.
„Outlander PHEV“ Lietuvoje kainuoja nuo 49,9 tūkst. eurų, nors analogiškos komplektacijos modelis su 2 litrų darbo tūrio benzininiu varikliu kainuoja 30,9 tūkst. eurų, o paprasčiausias „Outlander“ kainuoja nuo 23,6 tūkst. eurų.